کافه های برتر مسکو

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1396/10/07
بازدید: 482
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده



کافه آپشرون مسکو :
کافه آپشرون یکی از کافه های برتر مسکو  به شمار می رود که علاوه بر اهالی مسکو حتی گردشگران و انواع تور لیدر ها این کافه را می شناسند و به مسافران خود پیشنهاد می کند که همه ی آن ها به دلیل کیفیت و قیمت های عالی این کافه می باشد به خصوص برای مسافران کاملا خوب و مقرون به صرفه می باشد.
منوی کافه آپشرون شامل انواع غذا های روسی ، آذربایجانی ، گرجستانی و اروپایی می باشد که برای مشتریان خود با بهترین مواد غذایی و بهترین طعم ممکن سرو می کنند.
یکی از ویژه گی های جذابیت این کافه استفاده از رنگ روشن در دکوراسیون داخلی و بدون هیچ تزئینات اضافی کار شده است و همچنین با پرسنل مودب و حرفه ای که دارد تبدیل به یکی از کافه های برتر مسکو شده است.



کافه گرنویلانو مسکو :
کافه گرنویلانو از کافه های برتر مسکو  است که با فاصله 20 دقیقه ای از مرکز شهر مسکو قرار دارد و رفت و آمد برای گردشگران تور مسکو بسیار سریع و راحت است. طراحی و معماری کافه گرنویلانو بسیار شیک و مدرن در عین حال ساده و آرامش بخش می باشد. این کافه با دارا بودن انواع نوشیدنی های گرم ( قهوه، نسکافه، کاپوچینو، چای سبز، هات چاکلت و ...) ، انواع نوشیدنی های خنک ( کوکتل بین المللی، گلاسه، شیک ، ابمیوه و ...) همچنین انواع کیک های شکلاتی، توت فرنگی، پرتقالی، وانیلی، گردویی و ... که توسط باریستا مجرب به صورت روزانه و ترو تازه درست می شود از خوشمزه ترین کافه های موجود در سطح شهر می باشد.



کافه پوشکین مسکو :
کافه پوشکین نمونه یک کافه ی بسیار مجلل و با شکوه با طراحی منحصر به فرد توسط معماران سرشناس و معروف مسکو می باشد که در لیست کافه های برتر مسکو قرار گرفته است. لباس ها ی کارکنان کافه پوشکین همچنین دکوراسیون داخلی این کافه نمایانگر اصالت مردمان شوروی سابق(روسیه) می باشد که رفتار و پذیرایی کارکنان مجرب و دوره دیده کافه از مهمانان تور روسیه از هر جای دنیا به گونه ی اشرافی و مجلل است که جذابیت این کافه را چند برابر کرده است.
در کافه پوشکین نوشیدنی ها و دسرهایی سرو می شود که هیچ جای دیگری نمی توانید آن ها را پیدا کنید که البته از قیمت های بالایی نیز برخوردارند. از بدو ورود با دیدن سازه ی امارت گونه ی کافه می توانید به با شکوه بودن آن پی ببرید. این کافه به قدری بزرگ است که به سه بخش سالن اصلی، داروخانه و کتاب خانه تقسیم می شود که به محض ورود به هر قسمتی محو معماری شیک و خاص آن می شوید و شاید دقایقی ایستاده به تماشا بپردازید. در سفر به مسکو روسیه حتما به این کافه ی افسانه ای بروید و خاطرات فراموش نشدنی را برای خود به رقم بزنید.



کافه میشل مسکو :
درست است که کافه میشل در قسمت مرکزی شهر مسکو واقع شده، اما مکانی به دور از هرگونه هیاهو و سروصدا بوده، که با خیالی آسوده می توانید در آن به صرف غذا و یا نوشیدنی بپردازید. همچنین به دلیل موقعیت مکانی کافه میشل که در مرکز شهر واقع شده است، دارای دسترسی آسان به ایستگاه های اتوبوس و مراکز خرید به نام بوده و دارای فاصله نزدیکی تا باغ وحش مسکو می باشد.
قدمت این کافه به سال 2009 برگشته و توسط برترین معماران آرشیتکت آن سال طراحی و ساخته شده است به همین دلیل به عنوان یکی از کافه های برتر مسکو شناخته شده است . این کافه دارای نمای چوبی خیره کننده ای است که به وسیله وسایل تزئینی عتیقه که متعلق به قرن 19 میلادی می باشند، مزین شده و کاملا به سبک رستوران های فرانسوی طراحی شده است. به گونه ای که می توان گفت کافه میشل برای مشتریان، تداعی کننده اروپا و فرانسه است. کافه میشل در خیابان سیزدهم پرسنیا، که یک منطقه فرانسوی نشین در مسکو می باشد، واقع شده و از دوشنبه تا جمعه از ساعت هشت صبح الی دوازده شب، و شنبه تا یکشنبه از ساعت دوازده ظهر الی دوازده شب به پذیرایی از مشتریان و گردشگران می پردازد.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.3 از 5 | از 101 کاربر