شیک ترین هتل های آنتالیا

زمان مطالعه: 7 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/27
بازدید: 3985
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
آیا شما نیز قصد دارید برای تعطیلات به آنتالیا، شهر ساحلی و توریستی ترکیه، سفر کنید اما با لوکس‌ترین هتل‌ آنتالیا آشنا نیستید؟ شهر آنتالیا در واقع از محبوبیت بسیاری در نزد ایرانیان برخوردار است. در طول این سفر تنها استراحت در یک هتل لوکس است که می‌تواند لذت اقامت را دو چندان برابر کند و اجازه دهد که فرد نهایت استفاده را از زمان خود ببرد‌. هتل مردان پالاس، تایتانیک لارا، سو آنتالیا و... نمونه‌هایی از لوکس‌ترین هتل‌های آنتالیا به حساب می‌آیند‌. آشنایی با هر یک از آن‌ها به شما کمک می‌کند تا براساس ملاک‌ها و ایده‌آل‌های خود بهترین انتخاب را در این زمینه داشته باشید.

هتل مردان پالاس آنتالیا

اگرچه که واژه پالاس در واقع قصر معنا می‌شود اما با این وجود باز هم برای هتل مردان پالاس آنتالیا به نوعی کم لطفی به حساب می‌آید. این هتل در اصل لوکس‌ترین هتل در سطح اروپا به شمار می‌رود. این هتل همچنین در سال پیشین موفق به کسب جایزه بهترین هتل جهان در مراسم اهدای جوایز توریسم جهان شده است. هتل مردان پالاس در منطقه لارا در شهر آنتالیا قرار گرفته و بی‌شک هر شخصی محو دکور مجلل و خیره کننده این هتل خواهد شد. 
در این هتل، ۵۴۶ اتاق و سوئیت باشکوه به سبک معماری عثمانی، شرقی و اروپایی به چشم می‌خورد. برای هتل مردان پالاس یک ساحل اختصاصی تدارک دیده شده است. رستوران زیر دریایی با آکواریوم و یک حوضچه شنای مرجانی که در آن بیش از ۱۶۰۰ گونه ماهی زندگی می‌کند، از دیگر امکانات این هتل به حساب می‌آیند. در صورتی که شنا کردن در بزرگ‌ترین استخر شنای اروپا جزو علاقه‌مندی‌های شما نباشد، شما می‌توانید به نحوی دیگر از این مجموعه لذت ببرید. برای نمونه به قایق سواری مشغول شوید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به کنسرت‌های فضای باز، ورزش‌های شادی‌بخش و موزه‌های هنری اشاره کرد. 

هتل مردان پالاس آنتالیا

هتل ریکسوس سانگیت آنتالیا

این هتل در دهکده زیبای بلدیبی آنتالیا قرار دارد که در زمینی به مساحت 250 هزار متر مربع ساخته شده است.این مجتمع می تواند 3000 مسافر را در 1107 اتاق با بهترین امکانات پذیرایی می کند.این هتل یکی از بهترین هتل های منطقه کمر آنتالیا می باشد که جای مناسبی برای اقامت خانواده ها و زوج های جوان نیز می باشد. Hotel Rixos Sungate آنتالیا با شهر کمر 10 کیلومتر ، 35 کیلومتر با استان آنتالیا و همچنین 45 کیلومتر با فرودگاه آنتالیا فاصله دارد.

هتل ریکسوس

هتل الا کوالیتی بلک آنتالیا

هتل الا کوالیتی بلک یکی از شیک ترین هتل های آنتالیا محسوب می شود که در منطقه بلک آنتالیا و در محیطی کاملا مدیترانه ای قرار دارد.این هتل در زمینی به مساحت 110000 متر مربع ساخته شده است و دارای ساحل و پلاژ اختصاصی که با هتل 100 متر فاصله دارد. فاصله ی این هتل با فرودگاه آنتالیا 35 کیلومتر ، با مرکز شهر بلک 10 دقیقه و همچنین با استان آنتالیا 45 کیلومتر فاصله دارد.قابل توجه مسافران تور آنتالیا تمامی خدمات هتل یو آل نیز می باشد به همین دلیل است که گردشگران زیادی این هتل را به عنوان مکان اقامتی خود انتخاب می کنند.

بهترین هتل ‌های آنتالیا - هتل‌های 5، 4 و 3 ستاره معروف آنتالیا کدامند؟

 

شیک ترین هتل های آنتالیا

هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

یکی دیگر از شیک ترین هتل های آنتالیا با مساحت 7500 متری خود به گونه ای طراحی و ساخته شده است که متناسب با هر نوع سلیقه ای می باشد.گروه تدارکات هتل همه روزه در حال برگزاری بازی های بیلیارد و نمایش های مختلف می باشد و همچنین با وجود باشگاه کودکان محیطی سرگرم کننده و امن برای کودکانتان به ارمغان آورده اند. از امکانات این هتل می توان به استخر شنای آب گرم ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و سالن های ماساژ اشاره کرد که در طول سفر خستگیتان را رفع می کنند.ساختمان Hotel WOW Kremlin Palace از 3 ساختمان تشکیل شده است که به سبک کاملا روسی ساخته شده است.
هتل وو کرملین پالاس آنتالیا

راهنمای سفر به آنتالیا - برای آشنایی با آنتالیا، هزینه سفر و اقامت، جاهای دیدنی آنتالیا و... کلیک کنید.

هتل تایتانیک لارا

یکی از محبوب‌ترین هتل‌های آنتالیا هتل تایتانیک لارا است که شباهت بسیاری به کشتی تفریحی دارد. افراد برای اینکه به مدت یک شب در اتاق‌های اصلی استاندارد این هتل اقامت داشته باشند باید مبلغی در حدود ۲۱۰ یورو به ازای هر شب بپردازند. در صورتی که انتخاب افراد سوئیت‌های بزرگ‌تر باشد، حداقل ۷۲۰ یورو نیاز است. دکور مجلل این هتل توجه هر شخصی را به خود جلب می‌کند. با نگاه کردن به این هتل، در عین شکوه و جلال احساس شلوغی نخواهید داشت.

شما در این هتل می‌توانید از فضای ساحلی آن لذت ببرید و نظاره‌گر زیباترین غروب‌ها از فاصله‌ای نزدیک باشید. در هتل تایتانیک لارا باشگاهی تحت عنوان تاینی کیدز وجود دارد که برای رفاه هر چه بیشتر کودکان طراحی شده است. در این هتل همچنین امکانات ورزشی، سرگرمی و مراکز آب درمانی نیز در اختیار والدین فرزند قرار گرفته است. هتل تایتانیک در طی سال‌ها موفق به کسب جوایز بسیاری شده و خدمات‌دهی در این هتل حرف اول را می‌زند.

هتل تایتانیک لارا

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

این هتل در واقع در منطقه بلک در شهر آنتالیا قرار گرفته است. هتل ریکسوس پریمیوم در بین سایر هتل‌ها از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است‌. این هتل در واقع پایتخت گلف کشور به حساب می‌رود. جالب است بدانید که شخصیت‌هایی همچون تایگر وودز و باراک اوباما در این هتل اقامت داشته‌اند. تایرگر وودز در واقع بازیکن افسانه‌ای گلف است که در این هتل به بازی گلف مشغول شد. در هتل ریکسوس پریمیوم اتاق‌ها، خدمات و تجهیزات ویژه‌ای برای افراد تدارک دیده شده است. امکانات ورزشی در این هتل حرف اول را می‌زند و همه ساکنین هتل می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

در واقع در این هتل چهارده زمین گلف، هفت زمین تنیس، پنج استخر شنا و یک باشگاه بزرگ فیتنس وجود دارد. علاوه بر این موارد، در هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا آکادمی ورزش‌های شاد همچون زومبا، یوگا، بولینگ، جت اسکی به همراه سایر ورزش‌های  آبی به چشم می‌خورند. افراد همچنین می‌توانند به مرکز آب درمانی این هتل مراجعه کنند و از مدل‌های مختلف درمان و ماساژهای محلی و بین‌المللی استفاده نمایند. سر زدن به دوازده رستوران و کافه این هتل باشکوه نیز خالی از لطف نیست.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل سو آنتالیا

این هتل در واقع از سال ۲۰۰۳ شروع به کار کرد. کافی است نگاهی به هتل سو آنتالیا بیندازید تا از دیدن دکور کاملا سفید، براق و مینیمالیستی آن حیرت زده شوید. در این هتل شما تخت‌خواب‌ها را در بالکن مشاهده خواهید کرد. برای هر قسمت از این هتل چراغ‌ها و لامپ‌هایی با رنگ‌های متنوع در نظر گرفته شده است. همین موارد سبب شده است که هتل سو در طول شب با ظاهری متفاوت به نمایش گذاشته شود. نکته مثبت هتل سو آنتالیا این است که شما تنها با طی کردن مسافت کمی می‌توانید خودتان را از آنجا به زیباترین سواحل و جاذبه‌های گردشگری این شهر برسانید. از این رو اقامت در هتل سو انتخاب خوبی برای افرادی به حساب می‌آید که قصد گشت‌و‌گذار در شهر آنتالیا را دارند.

هتل سو آنتالیا

بهترین هتل های 4 ستاره آنتالیا | این هتل ها دست کمی از هتل های لوکس آنتالیا ندارند!

هتل گرانادا لاکچری

از مجلل‌ترین هتل‌های آنتالیا می‌توان به هتل گرانادا لاکچری اشاره کرد. این هتل در واقع یک هتل پنج ستاره به حساب می‌آید که به تمامی نیازهای مسافران خود رسیدگی می‌کند. هتل گرانادا لاکچری اتاق‌های بزرگ و مجهزی دارد که می‌توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که مایل هستند چند روزی را در کمال آرامش و سرگرمی سپری کنند. برای اینکه از این هتل به ساحل برسید تنها کافی است که سه کیلومتر طی کنید و همچنین فاصله میان هتل گرانادا تا فرودگاه آنتالیا ۳۵ کیلومتر تخمین زده می‌شود.

از سری امکانات همه اتاق‌های هتل گرانادا می‌توان به یک حمام لاکچری، سیستم تهویه، تلویزیون، وای فای، مینی بار، صندوق امانات، تلفن و بالکن اشاره کرد. شمل در هتل گرانادا می‌توانید انواع غذاهای محلی و بین‌المللی را با کیفیتی بسیار خوب امتحان کنید. به عبارتی دیگر، شما در این هتل به رستوران ترکی، ایتالیایی، آسیایی و بین‌المللی دسترسی دارید.

علاوه بر این موارد، در هتل گرانادا لاکچری رستوران مخصوص بستنی، شیرینی سرا، دو اسنک بار و یک کافه مخصوص نوشیدنی به چشم می‌خورد. در این هتل همچنین می‌توانید از امکانات تفریحی و سرگرمی همچون پارک آبی، مرکز آب درمانی، سالن فیتنس، سینما، حمام ترکی و سونا، باشگاه کودکان، زمین تنیس، زمین فوتبال بهره‌مند شوید. خبر خوب این است که شما می‌توانید در همه این مراکز از وای فای رایگان استفاده کنید.

هتل گرانادا لاکچری

هتل مکس رویال آنتالیا

از دیگر هتل‌های لوکس آنتالیا می‌توان به هتل مکس رویال اشاره کرد. تناسب و هماهنگی بسیاری میان هتل مکس و محیط طبیعی و سرسبز اطراف آن دیده می‌شود. از هر جنبه‌ای که به این هتل بنگرید، شاهد هتلی لوکس و بی‌نقص خواهید بود. همه اتاق‌های این هتل به شکلی مدرن طراحی شده‌اند. در هتل مکس رویال آنتالیا حتی به هنگام استراحت روی تخت خواب می‌توانید از نمای زیبای رو به دریا لذت ببرید.

شما در این هتل می‌توانید غذاهای کشورهای مختلفی همچون فیلیپین، فرانسه، ایتالیا، اتریش، روسیه و ژاپن را امتحان کنید؛ چراکه در آشپزخانه‌‌های آن، سرآشپزهایی از این کشورها مشغول به کار هستند. سه ساحل با شن‌های سفید در این هتل وجود دارند که سلیقه‌ها و نیازهای متنوع مهمان‌های خود را پوشش می‌دهد. از دیگر امکانات مکس رویال می‌توان به چهار استخر شنا، یک سالن ورزشی مجهز و یک مرکز آب درمانی اشاره کرد‌.

هتل مکس رویال آنتالیا

بهترین هتل های 3 ستاره آنتالیا | این هتل های سه ستاره آنتالیا انتخاب مسافران سخت پسند است!

هتل لجندر کینگدم

با اقامت یافتن در هتل لجندر کینگدم شما می‌توانید همزمان از امکانات هتل پنج ستاره، یک پارک آبی و یک پارک سرگرمی بهره‌مند شوید. همین مورد، سبب تمایز هتل لجندر کینگدم به نسبت سایر هتل‌ها شده است. این هتل در منطقه‌ای بسیار خوب در آنتالیا قرار دارد. در اتاق‌های لجندر کینگدم اسباب سرگرمی کودکان همچون تلویزیون‌های سه بعدی، پلی استیشن و هنرهای کارتونی دیواری نیز فراهم شده است.

رستورانی فوق‌العاده تحت عنوان رستوران ۱۱۱ در این هتل وجود دارد که در آنجا در نزدیکی آکواریومی بزرگ و دیدنی، می‌توانید انواع غذاها را امتحان کنید. برای مثال شما به هنگام صرف غذا می‌توانید همزمان به تماشای خرامیدن کوسه‌ها درون آکواریوم بنشینید. در خارج از فضای یک هتل، یک پارک آبی بزرگ به چشم می‌خورد که در آن ۴۱ سرسره، یک چرخ و فلک آبی، سالن دلفین و سینمای پنج بعدی وجود دارد‌. سر زدن به مرکز آب درمانی مجموعه و برج زیبای لجندز تاور نیز خالی از لطف نیست. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سه بار مخصوص نوشیدنی و قهوه و چهار رستوران بزرگ اشاره کرد.

هتل لجندر کینگدم

هتل آدم و حوا

از دیگر هتل‌های لوکس موجود در آنتالیا می‌توان به هتل آدم و حوا اشاره کرد. این هتل در ساحل دریای مدیترانه قرار گرفته و از اتاق‌ها و ویلاهای مستقلی تشکیل شده است. هتل آدم و حوا به امکاناتی همچون استخر بزرگ روباز و مرکز آب درمانی مجهز است. در این هتل، دیوارهای آینه‌ای و پنجره‌هایی کاملا شیشه‌ای از کف تا سقف، مبلمان لاکچری و بالکن‌هایی مشرف به دریا باغ‌های هتل به چشم می‌خورند. هر واحد این هتل مجهز به یک تلویزیون دیواری فوق‌العاده و حمامی با وان آب گرم است‌. در هتل آدم و حوا نه رستوران مختلف وجود دارد که در آن‌ها شما می‌توانید هر نوع غذایی از جمله غذای ژاپنی و سنتی ترکی را امتحان کنید.

شاید برای شما جالب باشد که این هتل دارای یک رستوران تاریک است. این رستوران به این شکل است که افراد باید در تاریکی مطلق به صرف غذا مشغول شوند. یک مرکز آب درمانی نیز دارد که در آن افراد از امکاناتی همچون ماساژ، حمام سنتی ترکی و یک سولاریوم بهره‌مند می‌شوند‌. در این هتل همچنین می‌توانید به سالن ورزشی سری بزنید و به بازی تنیس، شیرجه و موج سواری مشغول شوید. هتل آدم و حوا تنها به افراد بالغ اختصاص دارد و انتخاب خوبی برای خانواده‌هایی که دارای فرزند هستند، به حساب نمی‌آید.

هتل آدم و حوا آنتالیا

سخن پایانی

امروزه آنتالیا به یکی از مقاصد محبوب گردشگران سراسر جهان تبدیل شده است. در این شهر به منظور رفاه هر چه بیشتر مسافران، هتل‌های بسیار لوکس و لوکسی پدید آمده است که امکانات و خدمات آن با سطح استانداردهای جهانی برابری می‌کنند‌. هتل‌های لوکس آنتالیا تنها به چند موارد خاص محدود نمی‌شود و در جای جای این شهر می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. بسته به اینکه در سفر خود چه هدفی را دنبال می‌کنید و چه علایقی دارید.

شیک ترین هتل های آنتالیا
شیک ترین هتل های آنتالیا
شیک ترین هتل های آنتالیا
شیک ترین هتل های آنتالیا
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.8 از 5 | از 102 کاربر