ساحل ریوا استانبول

زمان مطالعه: 5 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/11
بازدید: 3492
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

درخشش نگینی سبز از جنس جنگل در کنار دانه‌های طلایی از جنس شن و آبی بی‌کران دریا منظره‌ای بی‌همتا می‌سازد. دریا با آب‌های نیلگون خود شن‌های طلاییی را نوازش می‌کند و به نگین سبز رنگ خود زندگی می‌بخشد. ساحل ریوا استانبول همچون نگین سبز خالصی روی انگشتر دریای سیاه، نمادی از شگفتی‌های طبیعت است. ساحل ریوا همواره با آغوشی باز پذیرای گردشگران است. این ساحل با به اشتراک گذاشتن آرامشی پر از سکوت و شگفتی، لذتی بی‌کران را به مهمان‌های خود عرضه می‌کند. سفر به ساحل ریوا استانبول که در میان آب‌های دریای سیاه می‌درخشد، خاطراتی متفاوت را خواهد ساخت. چنانچه دیدن اعجاب دریا در کنار یار جدایی ناپذیرش برای شما لذت‌بخش است، از این ساحل زیبا غافل نشوید. پیشنهاد می‌کنیم در سفر به استانبول هرگز دیدار با این ساحل را از دست ندهید.

ساحل ریوا

زیبایی ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا استانبول یکی از جاذبه‌های طبیعی و بسیار زیبای شهر استانبول است. این ساحل محیطی آرام همراه با امکانات بسیاری نظیر حمام آفتاب، شنا، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها، انواع فروشگاه‌ها و مکان‌های باستانی و دیدنی دارد. از این رو شما می‌توانید با رفتن به این مکان تسلی‌بخش، علاوه بر لذت بردن از زیبایی و آرامش آنجا از امکانات بی‌نظیر آن نیز بهره‌مند شوید. در اطراف این ساحل جنگل‌های بسیاری با مناظری جذاب و دیدنی وجود دارد که می‌تواند لحظاتی دل‌انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. 

تجربه سفری هیجان انگیز به توریستی ترین شهر ترکیه

ساحل ریوا

معرفی ساحل ریوا استانبول

ساحل ریوا استانبول یک ساحل شنی بسیار بزرگ واقع در شهر استانبول ترکیه است. این ساحل در شمال استانبول و در مجاورت دریای سیاه، در فاصله چهل کیلومتری از مرکز شهر استانبول قرار دارد. از ویژگی‌های بی‌نظیر این ساحل نزدیکی آن با فانوس دریایی اندلوس و دهکده گردشگری شیله است. شما می‌توانید همزمان با تفریح کردن در این ساحل از این دو جاذبه گردشگری زیبا دیدن کنید. ساحل ریوا به یکی از مکان‌های تفریحی و توریستی در استانبول تبدیل شده است. از این رو هر ساله گردشگران زیادی از این ساحل دیدن می‌کنند.

جاهای دیدنی استانبول - لیستی از جاهای دیدنی استانبول را در لینک مشاهده کنید. 

ساحل ریوا

معرفی امکانات و جاذبه‌های تفریحی ساحل ریوا

در این بخش از مطلب قصد داریم به معرفی امکانات و تفریحات مختلف ساحل زیبای ریوا بپردازیم:

  1. شما در این ساحل می‌توانید با استفاده از تخت‌های مخصوصی که در کنار ساحل وجود دارد حمام آفتاب بگیرید و از آب و هوای بی‌نظیر آن لذت ببرید.
  2. در این ساحل در مکان‌های مشخص شده شما می‌توانید به شنا کردن بپردازید.
  3. با استفاده از رستوران‌های بسیاری که در این ساحل وجود دارد شما می‌توانید از غذاهای ترکی و بسیار خوشمزه آن میل کنید و نهایت لذت را ببرید.
  4. در ساحل ریوا استانبول امکانات و تفریحات ورزشی بسیاری مانند جت اسکی، موج سواری، قایق‌های بادی، ترامبولینگ و... وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.
  5. در این ساحل فروشگاه‌های بسیاری اعم از فروشگاه لوازم تفریحی و شنا را در خود جای داده است.
  6. اطراف ساحل ریوا با جنگل‌های بسیار زیبایی پوشانده شده است و شما می‌توانید از این طبیعت بی‌نظیر برای تفریح کردن و پیک نیک بهره ببرید.
  7. این ساحل دارای مکان‌های تاریخی بسیاری نظیر قلعه ریوا بوده که با بازدید از این مکان‌های باستانی می‌توانید برای خود یک خاطره دل‌انگیز را ثبت کنید.
  8. از دیگر امکانات بی‌نظیر این ساحل موسسه ماساژ و سلامتی ساحل ریوا است که در آن خدماتی چون آب درمانی، ماساژ و... را ارائه می‌دهند.

سواحل استانبول - آشنایی با زیباترین سواحل شهر استانبول

ساحل ریوا

چگونه به ساحل ریوا استانبول برویم؟

دسترسی و بازدید از ساحل ریوا استانبول از طریق روش‌های گوناگونی صورت می‌گیرد. برای رفتن به ساحل ریوا استانبول می‌توانید از تورهای مختلفی که در هتل‌ها ارائه می‌شود، به دیدن آن بروید. همچنین با استفاده از ون‌ها یا اتوبوس‌های مخصوص، می‌توانید به این ساحل زیبا دسترسی پیدا کنید.

آدرس ساحل ریوا

Riva Mahallesi, Şht. Mehmet Ali Şener Cd. No:11, 34829 Beykoz/İstanbul, Turkey

تفریحات استانبول - با مکان های تفریحی استانبول لذت سفرتان را تضمین کنید! 

ساحل ریوا

جمع بندی

ساحل ریوا استانبول یکی از چشم‌اندازهای طبیعی و درخشان شهر استانبول است که امکانات تفریحی و رفاهی متعددی دارد. شب‌های این ساحل خاطراتی بکر را برای شما به ارمغان می‌آورد. در این مطلب سعی کردیم این ساحل زیبا را همراه با امکانات آن به شما معرفی کنیم. امیدواریم از خواندن این مقاله لذت برده و برای شما مفید واقع شده باشد.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر