پارک یاووز اوزجان آنتالیا

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1401/12/09
بازدید: 1534
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

آنتالیا شهری با جاذبه های توریستی فراوان است. این شهر در کشور ترکیه واقع است و می تواند مقصدی برای ساختن خاطره های خارق العاده برای تمام کسانی باشد که دوست دارند چند روزی را در یک منطقه خوش آب و هوا با تفریحات فراوان سپری کنند. اقامت در هتل های لوکس و زیبای این شهر، قدم زدن در کنار دریا، بازدید از محله های متفاوتی و پارک های آبی و... تنها گوشه ای از تفریحاتی است که شما می توانید در این شهر به انجام آن ها بپردازید. این شهر قدمت طولانی و دیرینه ای داشته و به همین سبب اماکن تاریخی و باستانی زیادی نیز در آن مشاهده می شود. قبل از اینکه با تور لحظه آخری آنتالیا به این شهر سفر کنید، سعی کنید اطلاعات کامل و جامعی از تمام مراکز تفریحی و تمام جاهایی که مورد علاقه شما هستند بدست آورید تا موقع ورود به شهر و در ایام اقامتتان دچار سردرگمی نشوید.

پارک یاووز اوزجان آنتالیا

کشورهایی مانند ترکیه که میزان پذیرش گردشگر در آن زیاد است، تنها به امکاناتی که طبیعت و یا تاریخ در اختیار آن ها قرار می دهد راضی نبوده و خود نیز دست به کار شده، ابتکار به عمل به خرج داده و مکان هایی را احداث می کنند که باعث افزایش جذب هر چه بیشتر توریست ها شود. یکی از اقداماتی که در کشور ترکیه بدین منظور انجام شده است، ساخت پارک های آنتالیا است. این پارک ها به افزایش دلپذیری محیط شهر کمک فراوان می کند و این خود می تواند دلیلی باشد تا مسافران رغبت و میل بیشتری برای رفتن به آنتالیا داشته باشند. در این متن قصد داریم به اتفاق هم یکی از پارک های زیبای شهر آنتالیا به نام پارک یاووز اوزجان را مورد بررسی قرار دهیم. 

معرفی پارک یاووز اوزجان

یکی از پارک های شهر آنتالیا که محیط بسیار مناسبی برای گردش و تفریح فراهم کرده است، پارک یاووز اوزجان است. در سال های گذشته این پارک دچار تخریب شده بود، اما بعدها به همت رئیس جمهور وقت، اردوغان، مورد بازسازی قرار گرفت و تبدیل به مکانی شد که توانست چشم انداز بی نهایت زیبایی را پیش روی چشم بازدیدکنندگان فراهم کند. در این پارک، به راحتی می توانید قدم بزنید، دوچرخه سواری کنید، از تماشای درختانی که هر یک تنوع و زیبایی خاص خود را دارند لذت ببرید و حتی با کودکان خود بازی کنید.

بهترین پارک های آنتالیا - با بهتربن پارک های آنتالیا آشنا شوید.

برای بانوانی که تمایل دارند در نهایت آرامش و امنیت ساعاتی را به دور از هر دغدغه و نگرانی پیاده روی کنند، این پارک فضای بسیار خوب و ایده آلی را برای پیاده روی فراهم کرده است. در این پارک انواع و اقسام درختان دیده می شود و این تنوع و گوناگونی برای افرادی که به گیاهان علاقه فراوانی دارند، صحنه بسیار جذابی است. وجود آب نما، فواره و آبشارهای کوچکی که در این پارک دیده می شوند، از جمله مواردی هستند که باعث می شوند این پارک بسیار دیدنی و جذاب باشد و گردشگران زیادی برای گذراندن اوقاتی خوش، قصد عزیمت به این پارک را داشته باشند.

مناظری که برای زیباتر شدن این پارک به کار برده شده است، شما را آنچنان محو خود می کند که فراموش می کنید در پارکی هستید که به دست بشر ساخته شده و طبیعت در احداث آن هیچگونه دخالتی نداشته است. طبیعی بودن تمام صحنه هایی که شما در این پارک مشاهده می کنید، تنها یکی از عواملی است که باعث شده این پارک با استقبال زیادی از طرف مردم بومی آنتالیا و همچنین توریست ها و گردشگران مواجه شود. 

تفریح در پارک یاووز اوزجان

یکی از تفریحات سالمی که شرایط بسیار خوبی برای آن در پارک یاووز اوزجان فراهم شده است، پیاده روی است. در این پارک، مسیرهای پیاده روی زیبایی وجود دارد و شما بدون هیچگونه نگرانی و تشویشی می توانید در این مسیرها قدم بزنید و از آنچه که در اطرافتان مشاهده می کنید، نهایت لذت را ببرید. یکی دیگر از تفریحاتی که می توانید در این پارک داشته باشید، رفتن به قسمتی از پارک است که به راحتی می توانید دریا را مشاهده کنید. ایستادن و تماشای منظره ای از دریا که تا دوردست ها ادامه دارد، می تواند برای چند دقیقه شما را از این جهان جدا کند و با خود به جایی ببرد که تنها حس موجود در آن آرامش و سکوت است. 

پارک یاووز اوزجان آنتالیا

اگر به هنر عکاسی علاقه فراوانی دارید، سعی کنید هنگام رفتن به پارک دوربین خود را فراموش نکنید. این پارک یکی از بهترین جاهایی است که به شما اجازه می دهد صحنه های بی بدیل و زیبا با دوربین عکاسی خود ثبت کرده و هر زمان که احساس دلتنگی برای این شهر داشتید، با نظاره کردن این عکس ها، خاطرات خوش و شیرین برایتان تداعی شود. پارک یاووز اوزجان، در شب نیز زیبایی های بیشتری از خود به نمایش می گذارد. نورپردازی و رقص نورها در شب، زیبایی این محل را دو چندان کرده و باعث شده دوستداران این پارک، شب یاووز اوزجان را بیش از روزش دوست داشته باشند. یکی از موارد شاخص و دیدنی در این پارک، آب نمایی است که به صورت پیانو ساخته شده است. دیدار از این آب نما می تواند برای کودکان بسیار جذاب و تماشایی باشد و برایشان سرگرمی خوبی باشد.  

آدرس پارک یاووز اوزجان آنتالیا

بازدید از این پارک زیبا می تواند برای شما خاطرات زیادی بسازد. نشستن در محیطی که اطرافتان را درختان زیادی فرا گرفته است و می توانید به دور از هر ازدحام و شلوغی، در کنار خانواده و عزیزانتان، به منظره زیبایی که دریا در پیش چشمان شما به تصور کشیده است، خیره شوید و از هر گونه درگیری ذهنی خود را فارغ کنید، یکی از آن دست یادگاری هایی است که هیچگاه گرد فراموشی بر روی آن نخواهد نشست. رفتن به این پارک و تجربه این حس زیبا و ناب نیازمندآن است که شما با تور ترکیه به این کشور زیبا و تاریخی سفر کنید و از جذابیت های این منطقه نهایت استفاده را ببرید. پارک یاووز اوزجان در شهر آنتالیا، ناحیه مورات پاشا، محله دنیز و خیابان کونیالتی قرار دارد. بدون شک این پارک می تواند خاطرات شما از رفتن به آنتالیا را به نهایت برساند و کاری کند که شما هیچگاه نام این پارک را فراموش نکنید. 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
چگونه مهمان مهمانسرای امام رضا شویم؟
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 101 کاربر