لگولند ، شهربازی پر طرفدار مالزی

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1755
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

شهربازی لگولند در واقع شهربازی زنجیره ای است که در کشور مالزی هم ساخته شده است. لگولند در ۳۳۰ کیلومتری شهر کوالالامپور پایتخت مالزی است و تا سنگاپور فقط ۱۰ دقیقه فاصله دارد. نمونه ی این شهربازی قبلا در کشورهایی مثل آمریکا، دانمارک و انگلستان ساخته شده است. لگولند در حدود نیم قرن پیش برای اولین بار در کشور دانمارک افتتاح شد و با بقیه شهربازی های دنیا یک تفاوت اساسی دارد. در این شهربازی شما با اسباب بازیهای فکری روبرو هستیید و شاید همین یکی از بزرگترین دلایل جذابیت لگولند برای بچه هاست.

آنچه در ادامه مطلب خواهید خواند

  1. آشنایی با شهربازی لگولند مالزی

 

 

این شهربازی در سال ۲۰۱۲ در مالزی افتتاح شد و اولین شهربازی لگولند در آسیا است.

درباره لگو

لگوها اسباب بازیهایی هستند که در حدود ۱۲۰ سال پیش ساخته شدند و یکی از معدود اسباب بازیهایی هستند که علاوه بر سرگرمی باعث بالا رفتن خلاقیت کودکان هم می شوند. با قطعات لگو می توان اشکال بسیار جالبی ساخت از خانه گرفته تا حیوان و ساختمان و… حتی می توان با آنها یک موجود جدید خلق کرد و همین باعث جذاب بودن آن می شود. در گذشته قطعات لگو چوبی بودند اما کم کم با پیشرفت فناوری، پلاستیکی شدند.

 

تجربه سفر به کشورهای آسیای شرقی با جاذبه‌های دیدنی هیجان انگیز

 

 

در لگولند چه کنیم؟

بعد از اینکه وارد لگولند شوید به شما بروشورهایی داده می شود که در آن بطور کامل درباره ی امکانات این شهربازی توضیح داده شده است. همانطور که از اسم آن معلوم است باید اثری از لگو در این شهربازی باشد! و همین طور هم هست. در شهربازی، فروشگاه های بسیار بزرگ و کاملی وجود دارند که تمام محصولات لگویی را می فروشند.

در این شهر بازی، رستوران های بزرگی وجود دارد که توریسم حلال را رعایت می کنند (یعنی فقط غذای حلال سرو می کنند) و این یکی دیگر از نکات مثبت این پارک برای بچه هاست. انواع و اقسام اشکال مختلف از مکان ها، جاذبه ها، حیوانات و… در این شهربازی با لگو ساخته شده اند که از جمله می توان به تاج محل اشاره کرد که با ۵۹۹۲ قطعه لگو ساخته شده است!

خوبی شهربازی این است که نه فقط برای بچه ها بلکه برای خانواده ها هم سرگرم کننده و جذاب است و می توانند بدون سر رفتن حوصله، یک روز خوب را در آن بگذرانند.

یکی از بهترین بخش های این شهربازی، پارک آبی آن است که سومین پارک آبی بزرگ موضوعی در دنیا هم هست و جز جاهایی است در گردشگری در این شهربازی نباید از دست داد.

علاوه بر این در قسمتی از محوطه هتلی هم ساخته شده که معماری بسیار جالبی دارد و نمای آن از اسباب بازی لگو الهام گرفته است و برای گردشگرانی که تمایل به اقامت در این پارک داشته باشند جای فوق العاده ای است.

 

بیش تر مردم سفر کردن با کودکان را سخت ترین کار دنیا می دانند به دلیل این که آنان بهانه گیری می کنند و بیش تر جاهای که والدینشان می روند را دوست ندارند اما در این بخش از لحظه آخر می خواهیم این تصور را از شما دور کنیم و یکی از بهترین مقاصد گردشگری خارجی را که هم برای والدین و کودکان جذابیت دارد آشنا نماییم.

آشنایی با شهربازی لگولند مالزی

شهربازی لگولند در واقع یکی از شهربازی های زنجیره ای کشور مالزی است که در فاصله 330 کیلومتری کوالالامپور و همچنین در فاصله ی 10 دقیقه ای با سنگاپور واقع شده است و یکی از مراکز تفریحی خوب مالزی برای کودکان به شمار می رود.نمونه این شهربازی را شاید قبلا در دانمارک ، انگلستان و آمریکا دیده باشید.حدود نیم قرن پیش برای اولین بار در کشور دانمارک افتتاح گردید و تفاوت اساسی آن با دیگر شهربازی های دنیا وجود اسباب بازی های فکری است که توجه بسیاری از کودکان را به سوی خود جذب کرده است.

تفریحات مالزی - آشنایی با بهترین تفریحاتی که در کشور مالزی باید آن ها را تجربه کنید!

شهربازی لگولند مالزی در سال 2012 در مالزی افتتاح گردید و اولین شهربازی لگولند در آسیا محسوب می شود به همین دلیل در سفر به مالزی به هیچ عنوان این شهربازی را از کودکان خود دریغ نکنید.

به طور کلی لگو ها اسباب بازی هایی هستند که حدود 120سال پیش ساخته شدکه علاوه بر سرگرمی باعث به وجود آمدن خلاقیت و به وجود آوردن اشکال مختلف می شود.کودکان شما می توانند در شهربازی لگولند با این اسباب بازی های فوق العاده اشکال مختلفی مانند حیوانات ، خانه ، ماشین و هر آن چه که فکرش را کنید بسازند.

گردشگران تور مالزی با وارد شدن به شهربازی لگولند بروشور هایی را دریافت می کنند که به صورت کلی امکانات این مجموعه را توضیح داده است.همچنین در شهربازی لگولند می توانید از فروشگاه های بزرگ اسباب بازی های لگو را خریداری نمایید.این شهر بازی علاوه بر این که برای کودکان جذابیت دارد بزرگسالان هم برای ساعت ها بدون سر رفتن حوصله مشغول می کند.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 100 کاربر