پارک آبی آتلانتیس دبی

زمان مطالعه: 4 دقیقه
بروزرسانی: 1402/06/11
بازدید: 990
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

جالب است بدانید پارک آبی آتلانتیس دبی در جزیره‌ای مصنوعی یعنی همان نخل جمیرا واقع شده است. این پارک که امروزه نوعی استراحتگاه نیز محسوب می‌شود، یک آکواریوم بزرگ و هتل داشته که توانسته با داشتن ۱۷ هکتار وسعت جاذبه‌های متعددی از جمله استخر، رودخانه خروشان، سرسره آبی و... را درون خود جای دهد. شما می‌توانید نام پارک آبی این مجموعه را در میان ۱۰ پارک آبی بزرگ جهان بیابید.

 پارک آبی آتلانتیس دبی

تفریحات پارک آبی آتلانتیس

پارک ابی اتلانتیس دبی طیف گسترده‌ای از فعالیت‌ها را برای بازدیدکنندگان در هر سنی ارائه می‌دهد. برای کسانی که به دنبال هیجان هستند، سرسره‌های آبی با سرعت بالا وجود دارد که می‌تواند نهایت هیجان را به شما انتقال دهد. اگر به دنبال چیزی آرامش بخش‌تر هستید، پارک آبی آتلانتیس گزینه‌های زیادی برای شما دارد. رودخانه مصنوعی این پارک، گزینه‌ای عالی برای استراحت و شناور شدن در کنار آب و تماشای مناظر محسوب می‌شود. همچنین استخر‌های متعددی از جمله استخر موج و استخر کودکان نیز وجود دارد که می‌توانید در آنجا خنک شده یا در زیر نور آفتاب سرگرم شوید.

پارک آتلانتیس دبی

تور ارزان دبی - ارزان ترین تور دبی در بازار با آفر های ویژه و جذاب در لحظه آخر

سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس دبی

یکی از هیجان انگیزترین ویژگی‌های پارک آبی دبی مجموعه چشمگیر سرسره‌های آبی آن است. علاوه بر Leap of Faith و Tower of Poseidon، چندین سرسره دیگر وجود دارد که توانایی بالابردن تپش قلب شما را دارد. این مجموعه سرسره‌ها شما را به یک سفر پر سرعت به سمت بالا و پایین می‌برد.

سرسره برج پوزیدون

برج پوزیدون یکی از چشمگیرترین سازه‌های پارک است. با ارتفاع 40 متری از سطح زمین، دارای دو سرسره آبی است که سواری هیجان انگیزی را فراهم می‌کند. برج پوزیدون به دو بخش تقسیم می‌شود: برج نپتون و برج پوزیدون.  برج نپتون دارای دو سرسره به نام‌های آکواکوندا و زومرانگو است، در حالی که برج پوزیدون دارای دو سرسره به نام‌های Leap of Faith و Poseidon's Revenge است. اگر همچنان برای بازدید از این جاذبه‌ها مردد هستید و توانایی انتخاب ندارید، توصیه می‌کنیم از تک تک آن‌ها بازدید کنید؛ چراکه انجام این کار می‌تواند اوقات خوشایند و در عین حال هیجان‌انگیزی را برای شما رقم بزند. البته لازم به ذکر است شما می‌توانید با حضور در این مجموعه، بلیطی ترکیبی را خریداری کنید تا بتوانید با انجام این کار مبلغ پرداخت شده برای تمام بازی‌ها را کاهش دهید.

سرسره‌ی زومرانگو

سرسره‌ی زومرانگو یکی از محبوب‌ترین سرسره‌های پارک آبی آتلانتیس در دبی است. این سرسره پرسرعت، برای سواران سفری به سمت بالا و پایین ایجاد کرده و تجربه هیجان‌انگیزی را برای آنها ارائه می‌دهد. این سرسره در ابتدا با یک شیب تند شروع می‌شود که شما را به سمت دیگر لوله‌ها می‌فرستد. سپس از طرف دیگر به پایین سر خورده و در حین حرکت، سرعتتان افزایش یافته و در نهایت به یک استخر عمیق و عظیم پرتاب می‌شوید.

عکس های پارک ابی اتلانتیس دبی

سرسره بیهوشی یا بلک اوت

 یکی از سخت‌ترین سرسره‌های پارک است. این سرسره، سواران را در یک سری پیچ و خم‌ها در تاریکی کامل به سفر برده و تجربه ای هیجان انگیز را برای آنها رقم می‌زند. در ابتدای کار سرسره با یک شیب تند شروع می شود که شما را از طریق یک تونل پرتاب می‌کند.

سرسره‌ی نپتون در پارک آبی هتل آتلانتیس دبی

برج نپتون دارای دو سرسره آکواکوندا و زومرانگو است. ‌آکواکوندا یک سرسره هیجان‌انگیز بوده که افراد را پیش از انداختن به استخر، از طریق یک قیف غول پیکر به اعماق خود فرو می‌برد. همچنین در ابتدای کار نیز این سرسره با یک شیب خیلی تند شروع می‌شود.

سرسره‌ی خشم خدایان یا حمله‌ی‌ کوسه‌ها

سرسره خشم خدایان به علت داشتن ظاهری فریبنده، معمولاً اغلب افراد را به سمت خود جلب می‌کند. برای شروع این بخش از تفریحات، شما باید در محفظه مشخص شده قرار گیرید. پس از مستقر شدن، شما همانند موشکی تندرو با فشار به داخل سرسره پرتاب شده و با پیچ و تاپ‌های فراوان همراه می‌شوید. توصیه می‌کنیم اگر تحمل پیچ و تاب‌های زیاد را ندارید، از بازی با این سرسره صرف نظر کنید؛ چراکه شدت این بازی بسیار زیاد است که می‌تواند شما را کاملاً سر و ته نماید.

پارک آبی دبی

استخرهای پارک آبی آتلانتیس

پارک آبی آتلانتیس دبی علاوه بر مجموعه‌ای چشمگیر از سرسره‌های آبی، چندین استخر نیز دارد. استخر موج یک جاذبه محبوب به شمار می رود؛ چرا که تجربه حضور در اقیانوس را با امواجی تا ارتفاع 1.5 متر برای شما شبیه سازی می‌کند. همچنین استخر کودکان مکانی عالی برای بچه‌ها به شمار می رود که می‌توانند علاوه بر سرگرم شدن در زیر نور آفتاب، به بازی بپردازند. برای افرادی که به دنبال کسب آرامش هستند، قطعاً حضور در استخر آرامش می‌تواند بسیار جذاب و مفرح باشد.

خلیج دلفین

خلیج دلفین یکی دیگر از جاذبه‌های محبوب پارک آبی آتلانتیس دبی است. حضور در این موقعیت به بازدیدکنندگان این اجازه را می‌دهد تا از نزدیک با دلفین‌ها در یک محیط کنترل شده آشنا شوند.  همچنین افراد می‌توانند با دلفین‌ها شنا کرده یا به آنها غذا دهند. حتی این امکان نیز وجود دارد تا در مورد رفتارها و زیستگاه‌های آنها اطلاعاتی کسب کنند. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که با فرزند خود به این پارک آبی سفر کرده‌اید، قطعاً حضور در این بخش می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش را برای شما به همراه داشته باشد.

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس

قیمت بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی بسته به زمان سال و نوع بلیطی که خریداری می‌کنید، متفاوت است. قیمت خرید بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی برای ورودی عمومی از حدود 270 درهم برای هر نفر شروع می‌شود؛ در حالی که بلیط های ترکیبی که شامل دسترسی به برج پوزیدون می‌شود، از حدود 320 درهم برای هر نفر هستند. همچنین شما می‌توانید در صورت تمایل از پکیج ویژه این مجموعه که شامل آکواریوم نیز می‌شود، استفاده کنید.

بلیط پارک آبی آتلانتیس دبی

بهترین زمان برای رفتن به پارک آبی آتلانتیس در دبی

بهترین زمان برای بازدید از پارک آبی آتلانتیس دبی، از مهر تا اسفند است؛ چراکه در آن زمان هوا ملایم‌تر و خنک تر شده است. همچنین در طول ماه های تابستان، دمای هوا می‌تواند تا 45 درجه سانتیگراد برسد که همین موضوع می تواند لذت بردن از فعالیت های خارج از خانه را دشوار می‌کند. در نتیجه باید بیان کرد بهترین زمان مراجعه به این پارک آبی، به شما وابسته بوده و عواملی چون قیمت، میزان ازدحام افراد، تمیزی محیط و... می‌تواند در این تصمیم‌گیری مؤثر باشد.

قوانین پارک آبی آتلانتیس در دبی

همانند سایر پارک‌های آبی، پارک آبی آتلانتیس دبی نیز دارای مجموعه‌ای از قوانین و مقررات است که بازدیدکنندگان باید از آنها پیروی کنند. این موارد شامل رعایت الزامات ارتفاع برای سرسره‌های خاص، سن مناسب برای استفاده از هر سرسره، محدودیت در غذا و نوشیدنی و دستورالعمل‌هایی برای رفتار مناسب است. لازم به ذکر است که پیش از بازدید از پارک با این قوانین آشنا شوید تا بتوانید تجربه‌ای ایمن و لذت بخش را برای خود رقم بزنید.

رستوران های پارک آبی آتلانتیس دبی

رستوران‌های اطراف پارک آبی آتلانتیس در دبی

اگر به دنبال غذایی لذید برای خوردن هستید، گزینه‌های غذاخوری زیادی در پارک آبی آتلانتیس دبی و اطراف آن وجود دارد. خود پارک چندین رستوران و اسنک بار از جمله پیتزا فروشی، برگر فروشی و بستنی فروشی دارد. همچنین چندین رستوران در اطراف این پارک آبی وجود دارد که می‌تواند با ارائه غذا‌های لبنانی، ایتالیایی و غذا‌های دریایی خاطره بسیار خوشایندی را برای شما به ارمغان آورند.

هتل‌های اطراف پارک آبی آتلانتیس در دبی

از آنجا که دبی علاوه بر داشتن پارک آبی آتلانتیس دارای زیبایی‌های چشمگیری است، قطعاً بسیاری از افراد خود را برای حضور چندروزه در این منطقه آماده می‌کنند. اگرچه در اطراف این پارک آبی استراحتگاه‌های متعددی دارد، اما شما می توانید برای دریافت خدماتی بی‌نظیر و متناسب با شرایط خود، به یکی از هتل‌های والدورف آستوریا، سوفیتل یا هتل جمیرا زعبیل مراجعه کنید.

جاذبه‌های گردشگری اطراف پارک آبی آتلانتیس در دبی

علاوه بر پارک آبی آتلانتیس دبی، چندین جاذبه دیگر نیز در اطراف آن وجود دارد که تمام آن‌ها نیز می‌توانند دنیایی توصیف نشدنی را برای شما به نمایش بگذارند. دبی مال با داشتن بیش از ۱۲۰۰ فروشگاه و طیف وسیعی از سرگرمی، یکی از بزرگترین مراکز خرید در جهان است. همچنین برج خلیفه، بلندترین ساختمان جهان نیز در همین نزدیکی قرار دارد که می‌تواند مناظر خیره‌کننده‌ای را از شهر برای شما به نمایش بگذارد. توصیه می‌کنیم پیش از بازدید از جاذبه‌های گردشگری این منطقه، ابتدا نسبت به تمامی آن‌ها شناخت پیدا کرده و سپس برای بازدید اقدام کنید.

عکس پارک آبی آتلانتیس دبی

نحوه‌ی دسترسی به پارک آبی آتلانتیس دبی

از آنجایی که یکی از دغدغه‌های همیشگی افراد یافتن نحوه دسترسی به مقصد گردشگری‌شان است، به شما این اطمینان را خواهیم داد که برای حضور در پارک آبی آتلانتیس به دلیل مناسب بودن موقعیت جغرافیایی این منطقه، شما می‌توانید به آسانی با استفاده از لوازم نقلیه عمومی یا شخصی به آنجا برسانید. بر اساس تجربیات حاصل شده از مسافران و افراد بومی این منطقه، می‌توان گفت مونوریل و خودرو یکی از رایج‌ترین وسایل جهت مراجعه به این مقصد گردشگری هستند.

  • مونوریل:‌ ایستگاه این وسیله نقلیه در ساحل جمیرا قرار دارد. از آنجایی که این قطار‌ها هر ۱۵ دقیقه یکبار حرکت می‌کنند، شما می‌توانید با به همراه داشتن بهای بلیط مورد نیاز از آن استفاده کنید.
  • خودرو: مسیر خودرو نیز همانند مسیر مونوریل بوده که در ابتدای کار از جزیره پالم حرکت کرده و در نهایت به ورودی پارک آبی خواهد رسید.

کلام آخر

پارک آبی آتلانتیس دبی، یکی ازبهترین پارک های آبی در جهان، با موفقیت قلب بازدید کنندگان از سراسر دنیا را تسخیر کرده است. طراحی بی‌عیب و نقص پارک و توجه به جزئیات، ترکیبی بی‌نظیر از ماجراجویی و آرامش را ایجاد می‌کند. علاوه بر این، در پارک آبی آتلانتیس دبی با  ایمنی و استانداردهای بدون نقص تجهیزات روبرو هستیم که این خود تحسین برانگیز است چرا که امنیت را برای همه مهمانان تضمین می کند. برای کسانی که به دنبال یک ماجراجویی آبی فراموش نشدنی هستند، پارک آبی آتلانتیس در دبی بدون شک مقصدی است که باید از آن بازدید کنند.

سوالات متداول

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
دریاچه شورابیل اردبیل | معرفی امکانات + تفریحات اطراف دریاچه
بیشتر بخوانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
تفریحات رایگان تهران برای گذراندن اوقات فراغت در تعطیلات
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
موج های خروشان مشهد | قیمت بلیط 1403 + معرفی امکانات + عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 100 کاربر