کافه فرهنگ اصفهان

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1397/02/24
بازدید: 1621
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

همان طور که می دانیم اصفهان، پایتخت هنر ایران بوده و یکی از توریستی ترین شهرهای ایران است و سرشار از جاذبه های گردشگری و تاریخی متنوع می باشد که سبب جلب توجه جهانگردان مختلف از اقصی نقاط جهان گشته است. در سفر به شهر کهن و تاریخی اصفهان داشتن اطلاعات درباره جاذبه ها، رستوران ها، کافه ها، مراکز خرید و غیره آن الزامی است. به همین دلیل ما در این قسمت از وبسایت لحظه آخر به معرفی یکی از کافه های منحصر به فرد اصفهان یعنی کافه فرهنگ اصفهان می پردازیم.
اغلب توریست ها با هدف بازدید از جاذبه های گردشگری بی همتایی که در این شهر وجود دارد به آن سفر می کنند، ولی با اطلاع از وجود همچین کافه ای تمایل زیادی پیدا می کنند تا به آن مراجعه نمایند و از فضای متفاوت آن دیدن به عمل آورند.
کافه فرهنگ اصفهان از سال تاسیس تا به امروز همواره مورد توجه اغلب بومیان و گردشگران تور اصفهان قرار گرفته است. این کافه به دلیل قرار گرفتن در طبقه زیرین پل چوبی اصفهان از محوطه زیبا و چشم نوازی برخوردار می باشد. بنای کافه فرهنگ اصفهان یک بنای تاریخی و سنتی بوده که از فواصل دور پیدا می باشد. به طوری که با ورود به محوطه بیرونی کافه مجموعه ای از دیوارها و بناهای ساخته شده با آجرهای 3 سانتی به چشم می خورد. درهای ورودی کافه توسط یک تابلوی آبی رنگ که بر روی آن نام کافه فرهنگ حد شده به چشم می خورد. ورود گردشگران تور داخلی و خارجی به کافه فرهنگ اصفهان توسط چند در چوبی امکان پذیر است و باید از این طریق اقدام کنند.

فضای داخلی کافه فرهنگ اصفهان توسط میز و صندلی های چوبی کوچک آراسته شده و جلوه ی خاصی به آن بخشیده است. بر روی تمامی میزهای چوبی، دستمال کاغذی، قندان و شمع وجود دارد و این میزها با فاصله مناسبی از هم قرار دارند. وجود شمع بر روی میزها فضایی رمانتیک را برای عاشقان ایجاد می کند. دور تا دور کافه و بر روی دیوارهای آن پنجره های زیبای سنتی که از شیشه های رنگی تشکیل شده اند، مشاهده می شود، این پنجره ها حس و حال دهه های 50 و 60 را برای گردشگران تور اصفهان تداعی می کنند. لبه ی پنجره ها توسط گلدان های بزرگ با گل های صورتی تزئین شده و علاوه بر صمیمیتی که ایجاد نموده، نمای زیبایی را به نمایش گذاشته است. قسمتی از دکوراسیون کافه فرهنگ اصفهان به رنگ قرمز بوده و این امر سبب ایجاد شور و نشاط در مشتریان کافه و گردشگران تور اصفهان می شود. همچنین بر روی مبلمانی که در این بخش چیده شده، کوسن هایی قرار گرفته تا مشتریان بتوانند با راحتی بیشتری به صرف غذا و یا نوشیدنی خود بپردازند.
منوی کافه فرهنگ اصفهان ترکیبی است از نوشیدنی ها، کیک ها و دسرهای خوشمزه ایرانی از جمله قهوه، بستنی، چای و غیره که در یک سینی سنتی گرد و از جنس نقره سرو می شود. گردشگران تور اصفهان می توانند از انواع نوشیدنی های گرم و سرد لذیذی که در این کافه سرو می شود میل کنند و لحظات خوشی را سپری کنند. کیک ها و دسرهای متنوع موجود در کافه فرهنگ اصفهان با تزئینی بسیار زیبا در اختیار مشتریان قرار می گیرد که توجه آن ها را به خود جلب می کند.
از جمله ویژگی های کافه که بر زیبایی و محبوبیت کافه فرهنگ اصفهان بین گردشگران تور اصفهان افزوده، ظروف زیبا و سنتی است که سفارشات را در آن سرو می کنند، به طور مثال می توان به استکان های کمر باریک مخصوص چای اشاره کرد. در کافه فرهنگ اصفهان برای رفاه حال مشتریان، تهویه مناسب نیز در نظر گرفته شده تا آن ها در شرایطی مناسب از میل کردن سفارشات خود لذت ببرند.
از ویژگی های جذاب کافه فرهنگ اصفهان می توان به دارا بودن اینترنت رایگان و پخش موسیقی زنده اشاره کرد. پخش موسیقی زنده فضایی دلنشین را در کافه به وجود می آورد که بسیار لذت بخش است و مشتریان به طور هم زمان می توانند از اینترنت رایگانی که در کافه وجود دارد و در اختیارشان قرار می گیرد، بهره ببرند. کافه فرهنگ اصفهان در ساعات 8:30 صبح تا 23 پذیرای گردشگران تور اصفهان می باشد. کارکنان کافه فرهنگ اصفهان رفتار بسیار خوب و مناسبی با مشتریان دارند و همین امر سبب محبوبیت آن نزد گردشگران تور اصفهان شده است. 
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
دره ارغوان و تماشای بهشت بهاری در مشهد مقدس
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
10 مورد از قوانین عجیب مهمانداران هواپیما
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
محله بالات استانبول | از معرفی تا جاهای دیدنی محله اروپایی ها
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.6 از 5 | از 1479 کاربر