کافه پاریس

زمان مطالعه: دقیقه
بروزرسانی: 1401/09/22
بازدید: 959
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

کافه پاریس تفلیس
عکس کافه پاریس تفلیس
آدرس کافه پاریس تفلیس
امکانات کافه پاریس تفلیس

خیابان های زیبای گرجستان مکانی مناسب برای قدم زدن زوج های جوان می باشد، بعد از یک پیاده روی با احساس، میل کردن یک نوشیدنی دلچسب در کافه پاریس تفلیس بسیار لذت بخش می باشد. کافه پاریس مکانی است که می‌تواند شما را از تفلیس به فرانسه ببرد. با رفتن به این کافه می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و از غذاهای خوشمزه فرانسوی نیز بچشید. این رستوران در تمام روزها از ساعت 10 الی 23 باز است. این مکان امکاناتی همچون وای‌فای رایگان، حمام و سرویس‌دهی عالی دارد.

ویژگی‌ها و امکانات کافه پاریس تفلیس

کافه پاریس با فضایی کوچک به سبک ساده و سنتی ساخته شده است که مشتریان بیش تر با آداب و رسوم و فرهنگ گرجستان آشنا شوند و در آن احساس راحتی کنند. در کافه پاریس می توانید هر آن چه که فکرش را می کنید سفارش دهید و میل کنید، در این کافه انواع نوشیدنی های گرم و سرد گرجی و بین المللی برای مشتریان عزیز و گردشگران تور تفلیس سرو می گردد که می توانید در کنار نوشیدنی خود انواع کیک ها و دسرهای مورد علاقه ی خود را انتخاب و نوش جان کنید. کیک های لذیذی که در کافه پاریس در اختیار مشتریان قرار می گیرد، طعمی بی نظیر و خاص دارد که آن ها را مجاب می کند تا در سفر بعدی خود باز هم به این کافه سر بزنند و از منوی جذاب آن بهره ببرند.

کافی شاپ های تفلیس | معرفی بهترین کافی شاپ های تفلیس برای گذراندن لحظات شما در  فضایی گرم و دوست ‌داشتنی به دور از هرگونه هیاهو

از ویژگی های خوب کافه پاریس می توان به قیمت خوب و مناسب آن به همراه کیفیت عالی و پرسنل ماهر اشاره کرد که به شما حس آرامش و راحتی را انتقال می دهند. کارکنان کافه پاریس با رویی خوش و رفتاری صمیمانه پذیرای گردشگران عزیز می باشند. قیمت های بسیار مناسب و منصفانه کافه پاریس، یکی از دلایل محبوبیت آن نزد مشتریان می باشد. قابل توجه گردشگران تور تفلیس، کافه پاریس بیرون بر هم دارد و مشتریان می توانند هر چیزی که دوست دارند را انتخاب کرده و در بسته بندی های مخصوص خریداری نمایید و با خود به پارک یا منزل ببرند و میل کنند.
در کافه پاریس می توانید معروف ترین غذاهای فرانسوی را که بسیار خوشمزه و خوش طعم هستند، سفارش دهید و از خوردن آن ها لذت ببرید. تزئین غذاها در کافه پاریس تفلیس بسیار با سلیقه انجام می شود که اشتهای مشتریان را بر می انگیزد و سبب جلب توجه آن ها می شود، حتی افرادی که میلی به خوردن غذا ندارند، با دیدن این دیزاین های فوق العاده زیبا ترقیب می شوند که از آن ها بخورند و طعم غذاها را امتحان کنند.
سفری ارزان به کشوری اروپایی
از دیگر امکانات کافه پاریس می توان به وای فای رایگان  پارکینگ، بیرون بر، پرسنل مجرب و دسترسی آسان صندلی چرخ دار نیز اشاره کرد. گردشگران عزیز می توانند از اینترنت رایگانی که در کافه پاریس در اختیارشان قرار می گیرد نیز استفاده کنند. افراد معلول نیز با وجود صندلی چرخ دار می توانند از امکانات کافه پاریس بهره ببرند. کافه پاریس دارای موقعیت مکانی مناسبی است که گردشگران  می توانند به راحتی آن را پیدا کنند و از نوشیدنی های لذیذ آن بهره ببرند. 

آدرس کافه پاریس تفلیس گرجستان

گرجستان، تفلیس، خیابان مراب کوستاوا 77.

شماره تماس کافه پاریس تفلیس 

417230935_447774558

تلفن: +995577527766

 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
هلیوم پارک تهران؛ تفریح پرهیجان در ایران مال + آدرس و قیمت بلیط
بیشتر بخوانید
امتیاز 3.6 از 5 | از 100 کاربر