سفر ارزان به تفلیس

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/10/17
بازدید: 1039
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

تفلیس همان نگین منطقه قفقاز است که با شرکت در تورهای مسافرتی به مقصد این شهر می‌توانید از جاذبه‌های دیدنی آن دیدن کنید. قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ یک سفر، لذت آن را دوچندان می‌کند. سفر ارزان به تفلیس یک رؤیا نیست و تورهای مسافرتی با قیمت پایین‌تر از معمول نیز وجود دارند که خدمات خوبی به مسافران خود می‌دهند. با سفر ارزان به تفلیس می‌توانید از دریاچه‌هایی دیدن کنید که در آن قایق‌سواری یکی از تفریحات توریستان به‌شمار می‌رود. تفلیس مکان‌های تاریخی زیبایی دارد که بازدید از آن‌ها یکی از بهترین خاطرات زندگی شما خواهد بود.

تفلیس شهری بسیار زیبا و توریستی می باشد که در سال های اخیر مورد توجه بسیاری ‏از گردشگران ایرانی قرار گرفته است به همین جهت قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با سفر ‏ارزان به تفلیس در اختیار گردشگرانی که قصد سفر به این شهر را دارند و همچنین ‏کاربران سایت لحظه آخر قرار دهیم. 

شهر تفلیس در برخی موارد شهری ارزان و در برخی موارد نیز شهری گران محسوب می ‏شود در ادامه با ما همراه شوید تا با هزینه های سفر ارزان به تفلیس آشنا شوید. 

لازم به ذکر است که واحد پول کشور گرجستان لاری می باشد. 

سفر ارزان به تفلیس

سفر ارزان به تفلیس؛ عروس گرجستان 

شهر تفلیس پایتخت گرجستان با جاذبه‌های گردشگری شگفت و مراکز خرید پرتنوع لقب عروس این کشور را به خود اختصاص داده است. این شهر مجموعه‌ای از جاذبه‌هایی همچون پارک، دریاچه، رودخانه، موزه و... را در خود دارد. جدا از مکان‌های تفریحی در این شهر می‌توانید با آداب و رسوم مردم محلی آشنا شوید و از مراکز خرید بزرگ و معروف آن خرید کنید. سفر ارزان به تفلیس به چند روش امکان‌پذیر است؛ این روش‌ها به مسافران حق انتخاب می‌دهند تا بسته به شرایطی که دارند یکی از این آن‌ها را برای سفر برگزینند.

با کدام تور به تفلیس سفر کنیم؟

تور لحظه آخری، سفری ارزان به تفلیس

غنیمت شمردن یک فرصت با شرکت در تور لحظه آخری تفلیس! آژانس‌های مسافرتی که همواره به تفلیس سفر می‌کنند چنانچه در لحظات آخر ظرفیت داشته باشند، آن را با قیمت ارزان‌تر می‌فروشند. این فرصت یعنی با صرف هزینه پایین، خدمات و امکانات یک تور کامل نصیب شما خواهد شد. افرادی که تصمیم دارند از تور لحظه آخری استفاده کنند باید همواره آماده سفر باشند؛ یعنی هنگامی که آژانس مسافرتی ظرفیت باقی‌مانده را اعلام کرد، بتوانید به سرعت آن را خریداری کنید. گاهی تور لحظه آخری توسط آژانس چارتری می‌شود که باز هم در نهایت به کاهش هزینه سفر می‌انجامد.

مقرون‌ به صرفه ترین سفر به تفلیس

تورهایی که به مقصد تفلیس سفر می‌کنند انواع مختلفی دارند. تمام تورهای تفلیس متنوع هستند و هر کدام برنامه‌ریزی جالبی برای سرگرمی مسافران خود در نظر می‌گیرند. انواع تورهای تفلیس شامل تور ماجراجویانه یا Adventure، کمپینگ، ماه عسل و چند روزه می‌شود. سفر ارزان به تفلیس در فصل‌های سرد بیشتر از دیگر فصل‌ها امکان‌پذیر است. تعداد گردشگران و مسافران در این فصل‌ها کاهش پیدا می‌کند و آژانس‌های مسافرتی با قیمت‌های پایین تور تفلیس را عرضه می‌نمایند.
تورها خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند تا سفر برای توریستان لذت‌بخش باشد. هر چه این خدمات بیشتر باشند ارزش و قیمت تور هم بالاتر است. سایر خدمات تور شامل سیم‌کارت، راهنما و لیدر فارسی زبان، گشت شهری کامل و... می‌شوند. علاوه بر این موارد می‌توان به نوع هتل مورد اقامت نیز اشاره کرد که در تغییر قیمت نقش بسزایی دارد. بازدید از هر قسمت شهر تفلیس به شکل جداگانه هزینه ورود دارند؛ قیمت هر تور بسته به تعداد بازدیدها متغیر است. 

سفر ارزان به تفلیس

راهنمای سفر به تفلیس - راهنمای کامل و جامع سفر به پایتخت زیبای گرجستان

نحوه دریافت ویزای سفر ارزان به تفلیس 

تفلیس از جمله شهرهایی است که برای سفر به آن احتیاجی به ویزا نخواهید داشت. یعنی بدون دردسر و مشکلاتی که در طی اخذ ویزا شخص متحمل می‌شود، سفر با تور یا روش‌های دیگر آسان است. از ایرانیان در سفر به گرجستان ویزا خواسته نمی‌شود. همچنین برای رزرو هتل و بازدید از مکان‌های مختلف نیز احتیاجی به ویزا نخواهید داشت. 

هزینه اقامت ارزان در تفلیس: 

گردشگرانی که می خواهند سفری ارزان داشته باشند می توانند در هاستل های موجود در ‏سطح شهر تفلیس که تعداد آن ها به 200 هاستل می رسد، اقامت کنند. 

هزینه اقامت در هاستل های این شهر بسته به امکانات و موقعیت مکانی آن ها بین 7 ‏تا 80 لاری متغیر می باشد. 

 

هزینه حمل و نقل ارزان در تفلیس: 

گردشگران تور تفلیس می توانند در سفر خود به این شهر از وسایل حمل و نقل عمومی ‏ارزان نظیر مترو و اتوبوس استفاده کنند.  

خوب است بدانید که برای استفاده از مترو و اتوبوس باید بلیت الکترونیک تهیه کنید که ‏قیمت آن حدود 2 لاری می باشد همچنین لازم به ذکر است که به ازای هر سفر حدود ‏‏0.5 لاری از اعتبار کارت شما کسر می شود. 

 

سفری ارزان به تفلیس

معرفی شهر تفلیس گرجستان - همه آنچه که باید در مورد پایتخت گرجستان بدانید!

هزینه های خورد و خوراک در تفلیس

در شهر تفلیس رستوران های متعددی وجود دارد که در میان آن ها می توان چندین ‏رستوران با کیفیت و ارزان پیدا کرد
اگر قصد سفر با تور تفلیس را دارید باید بدانید که هزینه هر وعده غذایی در رستوران های ارزان این ‏شهر بین 10 تا 15 لاری بسته به نوع غذا متغییر است. 

به طور کلی گردشگران تور تفلیس می توانند با صرفه جویی سفری بسیار مقرون به صرفه ‏را به این شهر تجربه کنند. 

امیدواریم این مقاله در سفر ارزان به تفلیس برایتان مفید واقع شود. 

 

کلام پایانی
تفلیس شهری است که زمانی قسمتی از ایران بوده و همچنان هم از یادگاری‌های آن زمان در این شهر یافت می‌شود. ایرانیان افرادی هستند که برای ورود به این کشور احتیاجی به ویزا ندارند؛ این دو موضوع موجب ‌شده تا ایرانیان مسافران همیشگی تفلیس باشند. اما هزینه سفر گاهی باعث می‌شود از لذت آن محروم شوند. سفر ارزان به تفلیس می‌تواند تحقق یک آرزو باشد تا برای یک‌بار هم که شده از این شهر زیبا و تاریخی بازدید نمایید. سفر مقرون‌به‌صرفه به مقصد تفلیس با تورهای لحظه‌آخری، چارتری و در فصول سرد سال فراهم می‌شود.   
 

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
بیشتر بخوانید
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
تمام چیزی که درباره طاق بستان به شما نمی‌گویند
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بهترین زمان سفر به پوکت | مناسب ترین زمان دیدن الماس تایلند
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
تفریحات شبانه وان ترکیه؛ تجربه وان در شب
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4 از 5 | از 106 کاربر