هزینه سفر به هلند

زمان مطالعه: 3 دقیقه
بروزرسانی: 1402/11/09
بازدید: 2712
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

هلند یکی از کشور های زیبای اروپاست که سالانه افراد زیادی را هم به علت گردشگری و جاذبه های توریستی خود و هم به دلیل اقامت در این کشور، می پذیرد. کشور هلند، با ساختمان ها و بنا های زیبا از نقاط بسیار محبوب توریستی به شمار می آید. اگر قصد سفر به این کشور رویایی و پر آرامش را دارید اولین قدم، داشتن اطلاعات کافی برای مقدار پولی است که باید در این سفر هزینه کنید؛ مسلما برای بازدید از این کشور باید حداقل به به کانال های هلند سری بزنید و سوار بر قایق از کنار ساختمان های زیبای آن گذر کنید. کشور هلند کشور گل های رنگی و زیباست، در سفر خود به این کشور بازدید از باغ گل کوکنهوف را فراموش نکنید. برای اینکه بتوانید با حداقل هزینه ممکن بیشترین بهره را از سفر خود به این کشور ببرید باید از قبل حساب هزینه های هتل، اقامت و ویزای خود را کرده باشید و در آخر باید بدانید که حداقل چه مقدار پول باید برای یه گشت و گذار در سطح متوسط کنار بگذارید. حتی اگر قصد دارید که سفر خود را با کمترین هزینه ممکن به سرانجام برسانید به یاد داشته باشید که که هلند شهر زیبا و بی نظیری به نام آمستردام دارد که حداقل اگر از موزه آمستردام دیدن نمی کنید؛ می توانید با کمی هزینه حمل و نقل خود را به ساختمان های بینهایت زیبای این شهر برسانید و از معماری منحصر به فرد آن لذت ببرید. 

هزینه های سفر به کشور هلند

 

هزینه سفر به هلند با تور

هلند که کشور با استاندارد های زندگی بالاست و سخت گیری های زیادی هم برای افرادی که قصد ورود به این کشور را دارند صورت می گیرد؛ به همین دلیل افراد زیادی قصد سفر و یا مهاجرت به این کشور را دارند تا بیشتر با این کشور و محیط آن آشنا شوند و زندگی جدیدی را در این کشور زیبا شروع کنند. برای اینکه سفر راحتی را به آمستردام هلند داشته باشید؛ سفر با تور بهترین گزینه ممکن برای راحت تر کردن سختگیری های این کشور برای کار های اداری سفرتان است. وقتی با تور به هلند سفر می کنید باید یک سری مدارک را مانند فرم درخواست ویزای شینگن، ۲ قطعه عکس با ابعاد مشخص، پاسپورت معتبر متقاضی، رزرو بلیط هواپیما و برنامه سفری، بیمه مسافرت، گواهی شغلی و سابقه بیمه را با خود  به همراه داشته باشید. تور های این اطمینان را به شما می دهد که در جمع آوری بسیاری از این مدارک به شما کمک کند. مواردی که تور ها به شما کمک می کنند تا کارهایتان سریع تر انجام شود بلیط رفت و برگشت، اقامت در یک هتل مقبول، اخذ ویزای توریستی، بیمه مسافرتی، ترانسفر فرودگاهی، ترانسفر بین شهری و راهنمای فارسی زبان است. اگر می خواهید سفر با توری با خدمات بالا و رزرو هتلی حداقل ۴ ستاره را امتحان کنید؛ باید مبلغی حداقل ۱۲۵۰ یورو بپردازید که به پول ایران حدود ۳۶ میلیون تومان باید بپردازید.

همه چیز درباره کشور هلند - سرزمین گل لاله🌹🌼🌻

هزینه پاسپورت و ویزا

کشور هلند کشوری زیبا و گردشگری است که سالانه مردم زیادی را برای مهاجرت و سفر های گردشگری به خود جذب می کند. برای سفر به این کشور آرامش بخش باید اطلاعات زیادی را در مورد هزینه های مختلف در حین سفر و پیش از سفر به دست آورید که هزینه ویزا و پاسپورت یکی از هزینه های پیش از سفر به هلند است که باید به آن توجه داشته باشید. ویزای  گردشگری هلند با ویزای شینگن یکی از معتبر ترین ویزاهای اروپا است که گرفتن ویزای شینگن می توانید به تمامی کشور های اتحادیه اروپا سفر کنید. کشور هایی که جزو این اتحادیه هستند شامل هلند، فرانسه، آلمان، اتریش، ایتالیا، پرتغال، بلژیک، جمهوری چک، دانمارک، یونان، اسپانیا، سوئیس، سوئد، لهستان، نروژ، مجارستان، فنلاند، استونی، ایسلند، اسلواکی، لتونی، لوکزامبورگ، لیتوانی، اسلوونی، لیختن اشتاین و مالت است. پس گرفتن ویزای شینگن نمی تواند کار راحتی باشد دریافت ویزای شینگن از کلاس A تا D متفاوت است، شما برای مسافرت به یکی از کشورهای اتحادیه اروپا باید ویزای شینگن کلاس C داشته باشید. حال برای دریافت ویزا برای کشور هلند باید از قبل با مشاور راجب ویزا صحبت کنید و وکیل بگیرید؛ باید مدارک مورد نیاز سفر خود را آماده کنید تا ویزای هلندتان ریجکت نشود. داشتن دعوت نامه و یا گرین کارت از طرف افراد ساکن هلند هم می تواند کمک بسیار زیادی برایتان باشد.

هزینه گشت و گذار در هلند

در هلند می توانید از مکان های دیدنی بسیار زیادی دیدن کنید و هزینه این بازدید هم خیلی زیاد نمی شود. برای اجاره قایق در کانال های زیبای هلند حدود ۲۴ یورو برایتان هزینه بر میدارد و می توانید با اجاره این قایق ها از کانال های آبی که به کشور هلند زیبایی دوچندان بخشیده است دیدن کنید. ورودی کلیسا های این کشور رایگان است پس می توانید به صورت رایگان با معماری و فرهنگ دینی این کشور آشنا شوید. برای بازدید از باغ گل کوکنهوف می توانید با ۱۹ یورو از این باغ گل زیبای هلند دیدن کنید؛ این باغ گل از جمله نماد های این کشور است که هر ساله دیزاین متفاوتی را برای تزئین این باغ می دهند. هزینه ورودی موزه ملی واقع در آمستردام برای افراد بالغ حدود ۲۰ یورو است. هزینه ورودی موزه پنیر آمستردام رایگان است. ورودی خانه آنه فرانک در آمستردام ۱۰ یورو است. آسیاب های بادی کیندردیک یکی دیگر از مکان های جذاب و شناخته شده میان گردشگران هلند است که بلیط ورودی آن ۵ یورو است. در سفر به هلند چه ارزی را با خود ببریم؟ یورو ارزی است می توانید از آن برای انواع خرید هایتان استفاده کنید.

آمستردام پایتخت هلند - پایتخت کشور هلند زیباترین کشور اروپا

هزینه خورد و خوراک در هلند

هزینه خورد و خوراک در هلند بستگی به کیفیت غذا و مکانی دارد که قصد  دارید غذایتان را میل کنید اگر قصد سفری کم هزینه را دارید می توانید غذایی با قیمت مناسب و متوسط میل کنید. اگر قصد خرید محصولات خوراکی از سوپر مارکت ها را دارید می توانید با توجه به نوع محصولی که خرید می کنید از ۳ تا ۱۲ یورو خرید کنید. اگر قصد خرید غذا از رستوران های متوسط را دارید می توانید حدود ۱۵ تا ۲۵ یورو هزینه کنید؛ البته خرید غذا های فست فود هم می تواند گزینه ی مناسبی برای غذایی باب میل تمام ملیت ها و هزینه ی محدود باشد‌ می توانید از ۷ تا ۱۵ یورو برای خرید فست فود هزینه کنار بگذارید. ( هزینه پیتزا ۵ یورو به بالا، ساندویچ پنیر ۳ یورو ) در کل می توانید به طور متوسط برای هر وعده غذایی ۱۵ یورو پول کنار بگذارید. 

هزینه حمل و نقل در هلند

هزینه حمل و نقل در کشور هلند نیز در رنج قیمتی مانند دیگر کشور های اروپایی است. کرایه تاکسی در هلند بسیار گران است به طوری که ورودی تاکسی ۳ تا ۹ یورو و به ازای هر یک کیلومتر ۲/۲۱ تا ۲/۷۰ یورو باید پرداخت کنید. البته روش های کم هزینه تری نیز وجود دارد که مسافران می توانند از آن استفاده کنند. حتی خود مردم هلند نیز برای انجام کارهای روزمره خود از دوچرخه استفاده می کنند و استفاده از دوچرخه کاملا مرسوم است(می توانید با ۷۰ یورو یک دوچرخه دست دوم بخرید ). بنزین حدود ۲ یورو هزینه دارد و می توانید با حدود ۱ یورو به بالا اتوبوس درون شهری سوار شوید و یا از قطار بین شهری که از ۵ یورو با بالاست استفاده کنید‌.

هزینه اقامت در هلند

از جمله پر هزینه ترین قسمت های سفر، هزینه اقامت در هلند بستگی به جایی که می خواهید در آن اقامت داشته باشید متفاوت است. اگر قصد استفاده از خوابگاه ها دارید می توانید با کمترین هزینه در هلند ساکن شوید. هزینه این خوابگاه ها بسته به نزدیکیشان به آمستردام و شهر های پرجمعیت و نقاط دیدنی و گردشگری این کشور از ۱۵ تا ۴۵ یورو متغیر است. اگر می خواهید اتاق های خصوصی یا دو نفره بگیرید برای هر شب باید ۶۰ تا ۸۰ یورو هزینه کنید. برای اقامت در هتل ها هم رنج قیمت بسیار متفاوتی با توجه با ستاره های هر هتل می توانید پیدا کنید ولی در کل از ۵۰ یورو تا حتی بیش از ۴۰۰ یورو هم می توانید برای خر شب رزرو هتل بپردازید.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید! جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید
بیشتر بخوانید
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
قصرالدشت شیراز؛ تجربه زندگی در قلب شیراز
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
کشتی های تفریحی قشم؛ گشت و گذار در خلیج فارس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.4 از 5 | از 105 کاربر