نکات مهم سفر به سنگاپور

زمان مطالعه: 1 دقیقه
بروزرسانی: 1402/08/23
بازدید: 1868
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

سنگاپور یک دولت شهر مستقل و کشور جزیره ای است که در جنوب شرقی آسیا واقع شده است. این شهر در منتهی الیه جنوبی شبه جزیره مالایا، درست در سواحل جنوبی ایالت جوهور مالزی و در شمال جزایر ریائو اندونزی قرار دارد. وسعت آن حدود 700 کیلومتر است. این شهر دارای ذخایر معدنی زیادی نمی باشد اما با این وجود یکی از مناطق ثروتمند در جهان به حساب می آید که یکی از راه های چرخش اقصاد آن صنعت گردشگری است. سنگاپور مقصدی است که ترکیبی از مدرنیته و سنت را به نمایش می گذارد. اطلاع از نکات مهم سفر به سنگاپور برای اطمینان از اینکه بهترین استفاده را از سفر خود ببرید، بسیار حیاتی است. برای اطمینان از اینکه سفر شما به سنگاپور خاطره انگیز و بدون دردسر باشد، در ادامه با وبلاگ لحظه آخر همراه باشید باشید.

نکات مهم سفر به سنگاپور

نکات مهم سفر به سنگاپور شامل چه مواردی است؟

سنگاپور، معروف به تمیزترین کشور جهان، به قدری مورد توجه توریست ها از سراسر جهان قرار گرفته که اطلاعات مهم گردشگری آن و نکات مهم برای سفر به سنگاپور نقش کلیدی در سفرهای تور سنگاپور می گذارد. در اینجا قصد داریم به شما اطلاعاتی دقیق و کاربردی درباره نکاتی که باید در سفر به سنگاپور رعایت کنید، ارائه دهیم. با ما همراه شوید تا بهترین تجربه از سفر به این کشور را به دست آورید.

دیدنی های سنگاپور

تردد در سنگاپور با استفاده از اپلیکیشن گرب و وسایل حمل و نقل عمومی

سنگاپور یک شبکه‌ی متروی سریع و پیشرفته به نام "ام آر تی" دارد که تجربهٔ سفر با آن با آن را برای مسافران بسیار دلپذیر میکند.توصیه ی ما به شما این است که از ابتدای سفرتان یک "کارت توریست سنگاپور" به منظور استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی  تهیه نمایید. با خرید یک کارت به ارزش 10 دلار سنگاپور، می‌توانید به مدت یک روز از مترو و اتوبوس‌های عمومی استفاده کنید. همچنین با خرید کارت به ارزش 16 دلار، امکان استفاده از این خدمات را به مدت 2 روز خواهید داشت. برای سفرهای بلندتر، توصیه می‌شود کارت به ارزش 20 دلار را خریداری کنید که به شما امکان استفاده از این شبکه‌ی عمومی عالی را به مدت سه روز می‌دهد. توصیه بعدی ما به شما این است که اگر به طور اتفاقی نیاز به استفاده از تاکسی در سنگاپور را دارید، از اپلیکیشن "گرب" برای سفارش تاکسی استفاده نمایید. این اقدام نه تنها امکان سفارش تاکسی را آسان‌تر می‌کند بلکه همچنین به شما اجازه می‌دهد که با کمترین هزینه ممکن از خدمات تاکسی در شهر لذت ببرید.

بیمه در سنگاپور

به دلیل هزینه های بالا درمانی کشور سنگاپور حتما در صورت سفر، از بیمه مسافر بهره ببرید تا در صورت بروز مشکل جای نگرانی وجود نداشته باشد. پیش از سفر به این کشور حتما 4 واکسن کزاز، دیفتری، فلج اطفال و سرخک را بزنید. علاوه بر این پیشنهاد می کنیم واکسن های تب زرد، تیفوئید و هپاتیت نوع آ و ب را نیز تزریق کنید.  یکی دیگر از نکات مهم سفر به سنگاپور این است که این کشور دارای مقررات سخت گیرانه است برای مثال: آدامس جویدن، سیگار کشیدن، ریختن آب دهان و زباله ریختن، جریمه های سنگینی دارد. در صورت بروز هرگونه مشکلی اعم از سرقت و... به پلیس محلی اطلاع داده و پیگیری کنید. اگر به واسطه پلیس محلی دستگیر شدید قبل از انجام هر کاری به آن ها بگویید به سفارت ایران اطلاع بدهند و به هیچ عنوان سند و مدرکی را امضا نکنید.

سنگاور

باغ های خلیج سنگاپور - با کلیک بر روی لینک می توانید با یکی دیگر از شگفت انگیز ترین باغ های جهان آشنا شوید.

آب و هوای سنگاپور

از دیگر نکات مهم سفر به سنگاپور برای گردشگران تور سنگاپور توجه به آب و هوا است. این کشور دارای آب و هوای گرم و مرطوب است و میانگین بارش سالانه در آن بالا می باشد و به همین دلیل لازم است به همراه خود چتر داشته باشید و ترجیحا لباس های راحت و کتان بپوشید.

سنگاپور

وسایل حمل و نقل عمومی سنگاپور

رایج ترین راه حمل و نقل در این شهر استفاده از تاکسی و مترو می باشد. هزینه مترو برای هر نفر یک و نیم تا دو دلار است ولی هزینه تاکسی بستگی به نوع اتومبیل دارد و هر چه اتومبیل مدل بالاتری را برای جا بجایی انتخاب کنید هزینه شما بالا تر می رود.

نکات مهم مسافرت به سنگاپور

کلام آخر

نکات مهم سفر به سنگاپور نوید ترکیبی غنی از مدرنیته و سنت، با فرهنگ های متنوع و آداب و رسوم محلی است که با دانستن آن ها مطمئناً سفری خارق العاده در سنگاپور خواهید داشت. شناخت آب و  هوا،  حمل و نقل عمومی، ساعات کاری مقاصد مهم و غذاهای رایج باعث می شود از اتلاف وقت در حین سفر برای رسیدن به جواب سوالات خود مانند لباس مناسب و غیره جلوگیری شود.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
عمارت مسعودیه تهران؛ بررسی مهم ترین نکاتی که مطمئنا نمی‌دانید
بیشتر بخوانید
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
جاهای دیدنی اطراف شیراز که باید حتما ببینید!
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
فاصله مشهد تا تهران و سایر شهرهای مهم ایران
بیشتر بخوانید
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
هلیوم پارک مشهد کجاست؟ | قیمت بلیط ورودی + ساعت کاری
بیشتر بخوانید
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
شهربازی های دبی؛ آشنایی با 8 شهربازی معروف و زیبا در دبی
بیشتر بخوانید
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
پارک گلبرگ قشم کجاست؟ | آدرس + ساعت کاری + عکس
بیشتر بخوانید
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
تجربه پرواز در تونل باد کیش | قوانین + آدرس و عکس
بیشتر بخوانید
امتیاز 4.7 از 5 | از 103 کاربر