سفرنامه پرتغال

تاریخ ارسال :

امتیاز 5 از 5 | از بین 100 امتیاز دهنده به سفرنامه پرتغال

سفرنامه بهترین سفرم به پرتغال :
بعد از گرفتن ویزای شینگن بلیط هوا پیمای امارات را گرفتیم و به سمت کشور زیبای پرتغال راهی شدیم.
ساعت 5 صبح پرواز داشتیم و به مدت 7 ساعت در هواپیما بودیم و رسیدیم.
آب و هوای بسیار عالی داشت به محض اینکه چمدون هامون رو تحویل گرفتیم به سمت هتل آوندیا پارک هتل 4 ستاره حرکت کردیم هتل خوب و با پرسنل عالی داشت.
بعد از کمی استراحت برنامه ریزی که قبل از سفر کرده بودیم شروع به گشتن کردیم که تقریبا بتونیم از همه جا دیدن کنیم.
روز اول کاخ ملی پنا را دیدیم یک شاهکار معماری زیبا خیلی خیلی زیبا بود.
سواحل پرتغال بسیار زیبا آرامش بخش است ساعت ها بشینید و آفتاب بگیرید خسته نمی شوید.
مکان های که رفتیم و دیدم قلعه اوبیدوس بود ، یکی از سواحل زیبای پرتغال اسکله نیرو دریایی بود که صخره های اطرافش آن را جذاب کرده بود و امکانات تفریحی زیادی داشت که ما غواصی هم کردیم زیر آب فوق العاده زیبا و دلفریب بود.
خرید هایی که کردیم از بازار های محلی بود که نسبتا قیمت های مناسبی داشت اما مراکز خرید آن برند های معروفی را عرضه می کردند که به پول ایران گرون بود بهترین گزینه بازار های محلی خودشون بود.
بعد از 8 روز گشت و گذار باز هم جاهای دیدنی داشت اما دیگه باید بر می گشتیم.
بهترین سفر زندگیم بود و ارزش این همه خرج و سختی های گرفتن ویزای شینگن رو داشت.

نظرات ثبت شده
درج نظر
  • تور های مشابه
تمامی فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است و کلیه حقوق برای تیم لحظه آخر محفوظ است