سفر به گوا

بازدید: 106
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
مدت ها بود من و دوست صمیمی ام قصد سفر به گوا را داشتیم. این شهر یکی از شهر های بندری هند است و هند هم یکی از زیبا ترین کشور های جهان است. به همین دلیل شروع به جمع آوری اطلاعات راجع به این کشور و تور گوا در سایت های مختلف کردیم و بعد از کسب اطلاعات، تور گوا را رزرو کردیم، سرانجام روز پرواز به گوا فرا رسید، من و دوستم به فرودگاه امام خمینی رفته و طی یک پرواز حدودا 4 ساعت و نیم، در فرودگاه دابولیم فرود آمدیم. سپس پس از تحویل گرفتن چمدان هایمان با ترانسفر به سمت هتل W Goa حرکت کردیم. یکی از ویژگی های این هتل دسترسی سریع به مراکز دیدنی و تفریحی بود و همچنین اینترنت رایگان، سرویس 24 ساعته و امنیت بالا از جمله امکانات این هتل 4 ستاره بود. بعد از تحویل گرفتن اتاق پس از استراحتی کوتاه به قصد صرف شام و گشت و گذار در شهر از هتل خارج شدیم و شام را دررستوران لاپلاژ ، واقع در ساحل آشوم خوردیم، این رستوران با سرو کردن غذاهای عالی، معروف شده است. ماهی تن همراه با کنجد و کارپاچیو با گوشت گاو آن بسیار عالی هستند و تالی شکلاتی آن هم بی‌ نظیر است و حدود قیمت غذا برای دو نفر حدود 20 تا 30 پوند است، بعد از شام به هتل بازگشتیم. صبح روز دوم سفر به گوا، پس از صرف صبحانه در هتل به ساحل Palolem رفتیم، واقعا در نوع خود بی نظیر بود و پس از آن به ساحل Agonda رفتیم، این دو ساحل زیبا حدود 10 کیلومتر با هم فاصله داشتند، پس از گشت و گذار برای صرف نهار به رستوران پوسادای ساحلی، واقع در کالانگوته رفتیم و غذای لذیذی خوردیم. زمانی که به هتل رسیدیم از خستگی خوابیدیم. در روز سوم سفر به گوا، من و دوستم تصمیم گرفتیم که این روز را به قسمت های تاریخی شهر اختصاص دهیم و پس از خوردن صبحانه در هتل به سمت منطقه Panjim رفتیم، برای بازدید از کلیسای Our Lady of the Immaculate Conception و پس از بازدید از این کلیسای زیبا به تاریخی ترین قسمت این شهرکه Old Goa نام دارد و در شمال گوا واقع شده است، رفتیم. این مکان ها بسیار زیبا بودند و وقت گذراندن در این مکان ها آدم را خسته نمی کرد و هر یک از قسمت های آن همه را حیرت زده می کرد.  روز آخر ساعت 14 پرواز برگشتمان به ایران بود، در این روز سفر به گوا به پایان می رسید، در ساعت 10 با ترانسفر به فرودگاه رفتیم و به ایران بر گشتیم. سفر به گوا یکی از بهترین سفرهایی بود که من تا به حال رفته بودم و از این سفر که با تور گوا داشتم بسیار لذت بردم و هیچ وقت این سفر به یاد ماندنی را فراموش نمی کنم.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید! جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!
ارگ کریمخان؛ سفری به قلب تاریخ زندیه
بیشتر بخوانید
اطلاعات مفید مقالات مرتبط
14 بازار شگفت انگیز جهان که هر گردشگری باید ببیند!!