سفر به کوش آداسی

بازدید: 87
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده
مدت ها بود قصد داشتم سفر کنم به پیشنهاد یکی از دوستانم سفر به کوش آداسی ترکیه را انتخاب کردم، گرفتن بلیط و انجام این قبیل کار ها را بر عهده دوستم گذاشتم سرانجام روز سفر به کوش آداسی فرا رسید و ما به سمت فرودگاه امام خمینی رفتیم و پس از یک پرواز حدودا 3 ساعته درفرودگاه عدنان مندرس ازمیر فرود آمدیم و پس از خروج از فرودگاه به سمت کوش آداسی حرکت کردیم و پس از حدود یک ساعت به مقصد رسیدیم. با نگاه به ساعتم متوجه شدم که باید به فکر شام باشیم، برای شام به رستوران قصر رفتیم شام واقعا خوشمزه ای خوردیم و رفتار پرسنل نیز با ما عالی بود. بعد ازصرف شام به سمت هتل رفتیم و به دلیل دور بودن مسیر از تاکسی استفاده کردیم. پاین بای هالیدی ریزورت هتل 5 ستاره ای بود که ما انتخاب کرده بودیم، استخر، ساحل خصوصی و غیره از جمله امکانات این هتل بود. پس از تحویل اتاق هایمان احساس خستگی میکردیم بنابراین سریع خوابیدیم. در روز اول سفرمان به اصرار من ابتدا به شهر تاریخی افسوس رفتیم در آنجا با بنا های بی نظیری رو به رو شدیم و از شدت زیبایی این شهر به وجد آمده بودیم. حدود 3 ساعت به گشت و گذار در این شهر مشغول بودیم و پس از آن به کوش آداسی بازگشتیم برای صرف نهار به رستوران سارای رفتیم و غذای لذیذی خوردیم و پس از آن به سمت پارک آبی آدالند رفتیم در آنجا دنیایی از بازی های آبی را تجربه کردیم واقعا بی نظیر بود و خوش گذشت. شام را به پیشنهاد دوستم در کافه رستوران ساحلی پالم خوردیم و سپس به هتل باز گشتیم. روز دوم سفرمان پس از صرف صبحانه در رستوران هتل به سمت پاموک کاله حرکت کردیم شکل عجیب و منحصر به فردی که به خاطر چشمه های آب گرم ایجاد شده بود واقعا برایمان جالب بود. برای صرف نهار به رستوران مزگیت رفتیم و غذای دریایی لذیذی خوردیم. پس از نهار برای عکاسی به جزیره کبوتر رفتیم دیدن درختان زیتون پوشیده از دستمال هایی که مردم برای برآورده شدن آرزو هایشان به آن ها بسته بودند برایمان بسیار جالب بود. پس از گشت و گذار در این جزیره و گرفتن عکس ها به سمت هتل برگشتیم و شام را در رستوران هتل خوردیم. روز سوم سفر را به گشت و گذار در بازار ها و مراکز خرید کوش آداسی اختصاص دادیم. ابتدا به مرکز خرید کوش واقع در محله کاله ایچی رفتیم و ساعاتی را مشغول خرید کردن بودیم قیمت های ارزان و مناسب این مرکز خرید نظرمان را جلب کرد. پس از طی مسیر 40 دقیقه ای به کوش آداسی بازگشته و برای صرف نهار به رستوران ارزینکان رفتیم. بعد از نهار به پیشنهاد دوستم از مرکز خرید اوت لت دیدن کردیم و از اجناس تخفیف دار خرید کردیم. پس از آن خود را به فرودگاه ازمیر رسانده و طی یک پرواز 3 ساعته از سفر به تور کوش آداسی بازگشتیم. سفر به کوش آداسی از سری سفر های به یاد ماندنی و خاطره ساز بود.
تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند جزیره موریس؛ بهشت گمشده در اقیانوس هند
جاهای دیدنی دبی در شب؛ 10شگفتی دبی که در شب باید دید!