سفر به دبی

بازدید: 196
نام نویسنده
تحریریه لحظه آخر نویسنده

برای اولین بار قصد داشتم به یکی از کشورهای خارجی سفر کنم با این حال دوست داشتم اولین سفرم خیلی عالی باشه. تصمیم گیری سخت بود اما بعد از یکم تحقیق مقصدم مشخص شد و اون سفر به دبی بود. اقدام به ویزا و گرفتن بلیط کردم و بعد از انجام شدن و اخذ ویزا قرار شد که 3 ظهر به سمت شهر دبی پرواز کنم و سفر سه روزه خودم را آغاز کنم.

تقریبا دو ساعت زمان برد تا به فرودگاه دبی برسیم. بعد از رسیدن با وسایل نقلیه فرودگاه به هتل پنج ستاره ناسیما سلطنتی حرکت کردیم، هتلی لوکس و عالی بود همچنین رفتار پرسنلش خیلی خوب بود دیگه کم کم هوا رو به تاریکی بود منم تصمیم گرفتم شب اول سفر به دبی را تو هتل سپری کنم. شام را در رستوران مجلل هتل خوردم و بعد از آن به اتاقم برگشتم تا فردا را با انرژی بیشتری شروع کنم. روز دوم سفر به دبی شروع شد حالا وقت گردش درون شهر دبی و رفتن به مکان های تفریحی دبی بود، چون اوایل تابستان بود و هوا گرم تصمیم گرفتم به پارک آبی وایلد وادی دبی برم. پارکی بی نظیر و عالی رو باز که خیلی هیجان انگیز بود، دیگه هوا به سمت تاریک شدن می رفت و منم باید پارک را ترک می کردم. با اینکه در پارک آبی نهار خوردم اما وقت شام بود و باز هم گرسنه ام بود، یک رستوران عالی به نام مارگاکس پیدا کردم که یک رستوران شیک و مجلل بود که غذاهای مدیترانه ای داشت.

رستوران خوب با غذاهای لذیذ که از صرف شام در آنجا بسیار راضی بودم. شب دوم سفر به دبی نیز به پایان رسیده بود و باید برای فردا آماده می شدم. روز سوم که آخرین روز سفر بود و ساعت 8 شب بلیط برگشت داشتم. تصمیم گرفتم به جزیره پالم جمیرا برم که تعاریف بسیاری از آن شنیده بودم. بعد از رسیدن به جزیره از زیبایی و شکوه این مکان هیرت زده شده بود، برای صرف نهار به یکی از رستوران های جزیره رفتم و غذای دریایی سفارش دادم، بعد از خورد نهار به ساحل رفتم تا از دریای بی نظیر و شن های داغ ساحل لذت ببرم. نفهمیدم ساعت چطوری گذشت و وقت برگشتن به هتل بود اما باید دیگه می رفتم و چمدانم را جمع می کردم. دل کندن از این شهر رویایی و فوق العاده زیبا سخت بود ولی چاره ای نبود. بعد از گذشت دو ساعت به تهران رسیدم، سفر به دبی خیلی برام خاطره انگیز و به یاد ماندنی بود که خیلی لذت بردم.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است

مجله گردشگری

مشاهده همه مقالات
جاذبه های گردشگری مقالات مرتبط
بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید بهترین جاهای دیدنی شیراز در بهار که حتما باید ببینید