سفرنامه ها

جستجو در سفرنامه ها بر اساس شهر

سفر به یونان

4 اسفند 1396

باعث سفر به یونان یکی از دوستان صمیمیم بود که به یونان سفر کرده بود و خیلی زیاد از این کشور تعریف می کرد به خصوص پلاژه های زیادی که دارد غذا های معروف و محلی و فروشگاه های خوب تعریف کرده بود و من تصمیم گرفتم حتما هر طوری که شده به یونان سفر کنم.

سفرنامه پرتغال

3 اسفند 1396

بعد از گرفتن ویزای شینگن بلیط هوا پیمای امارات را گرفتیم و به سمت کشور زیبای پرتغال راهی شدیم.ساعت 5 صبح پرواز داشتیم و به مدت 7 ساعت در هواپیما بودیم و رسیدیم.آب و هوای بسیار عالی داشت به محض اینکه چمدون هامون رو تحویل گرفتیم به سمت هتل آوندیا پارک هتل 4 ستاره حرکت کردیم هتل خوب و با پرسنل عالی داشت.

سفر به مسقط

3 اسفند 1396

رای سفر به عمان اقدام به گرفتن ویزا کردیم که 150 هزار تومان نفری هزینه دریافت ویزا شد.بعد از آن بلیط هواپیما تهیه کردیم و و بد از دو ساعت به فرودگاه مسقط که فرودگاه چندان خوبی نبود رسیدیم و پس از 1 ساعت توانستیم از فرودگاه بیام بیرون و به سمت هتل برویم.به سمت هتل گاردن رومس حرکت کردیم هتل بدی نبود نسبت به قیمت که داشت خوب بود.

سفرنامه کویر مصر

3 اسفند 1396

چند وقتی بود تصمیم گرفته بودیم یه سفر یک روزه به کویر بریم که یه روز یکی از دوستامون یک تور خوب پیدا کرد و عازم راه شدیم.قرار شد صبح زود میدان آرژانتین برویم و با اتوبوس توریستی حرکت کنیم.صبح روز 25 اسفند راه افتادیم و در جاده در رستوران وسط راه که برامون در نظر گرفته بودند نهار خوردیم که ساعت 1 ظهر بود رسیدیم. واااای منظره کویر خیلی خیلی زیبا بود هوام خیلی گرم نبود.

سفر با تور آنتالیا

25 شهریور 1396

من معمولا به همراه تورها و تنها سفر می کنم و هیچ یک از دوستان و آشنایان را همراه خود نمی برم، در اواسط تابستان تصمیم به سفر با تور آنتالیا داشتم که بعد از انجام کارها و گرفتن بلیط ساعت 10 صبح پرواز داشتم.

مسافرت به پوکت

19 شهریور 1396

اواسط فصل تابستان بود که تصمیم گرفتم برای سه روز مسافرت به پوکت برنامه ریزی کنم که بعد از اخذ ویزا و رزرو بلیط، ساعت نه صبح پرواز به سمت فرودگاه پوکت بود که بعد از حدود هفت ساعت پرواز به مقصد رسیدیم.

سفر به باتومی

11 شهریور 1396

چند وقتی بود که تصمیم گرفته بودم یه سفر خارجی نزدیک برم که گرجستان رو انتخاب کردم اما در مورد انتخاب کدوم شهر گرجستان مردد بودم که آژانس هواپیمایی که از سایت لحظه آخر پیدا کرده بودم من رو در مورد گرجستان و ویژه گی های هر شهر آن من را آشنا و در نهایت سفر به باتومی را انتخاب کردم.

سفر به صربستان

5 شهریور 1396

چند وقتی بود قصد سفر به یک کشور اروپایی رو داشتم تا اینکه با تعریف یکی از دوستام تصمیم گرفتم به صربستان سفر کنم ، با گرفتن ویزای شینگن عازم سفر به صربستان شدم و قبل از آن تصمیم گرفتم یک سفرنامه ی مختصر از سفر به صربستان بنویسم.

سفر به بانکوک

1 شهریور 1396

در فصل تابستان تصمیم گرفتیم همراه خانواده به تایلند سفر کنیم اما این که چه شهری هنوز مشخص نشده بود که با کمی مشورت سفر به بانکوک قطعی شد. بعد از گرفتن ویزا و بلیت، ساعت 10 صبح پرواز به سمت فرودگاه بانکوک بود. بعد از هفت ساعت پرواز به شهر زیبای بانکوک رسیدیم و با تاکسی به هتل رزرو شده رفتیم.

سفر به استانبول

1 شهریور 1396

اواسط فصل بهار بود که تصمیم گرفتیم به همراه دو تن از دوستان به ترکیه سفر کنیم، بعد از مشورت سفر به استانبول مشخص شد و ویزا و بلیت را گرفتیم. ساعت 1 ظهر پرواز به سمت استانبول بود و بعد از سه ساعت پرواز به فرودگاه استانبول رسیدیم.

ادامه مطلب
تمامی فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است و کلیه حقوق برای تیم لحظه آخر محفوظ است