سفرنامه ها

جستجو در سفرنامه ها بر اساس شهر

سفر به باکو

19 فروردین 1397

عید امسال من پیشنهاد سفر به باکو را در خانواده مطرح کردم و خانواده استقبال کردند، من هم خیلی سریع اقدام به مقدمات سفر به باکو کردم و برای کسب اطلاعات از هتل و ایرلاین به سایت لحظه آخر مراجعه کردم.

سفرنامه کوالالامپور

18 فروردین 1397

در این مقاله قصد دارم بخشی از سفرنامه کوالالامپور را در اختیارتان قرار ‏دهم مدت ها بود درگیر انتخاب مقصد مناسب برای یه سفر سه روزه بودم ‏که یکی از دوستانم تور کوالالامپور را پیشنهاد کرد

سفر به تبریز

15 فروردین 1397

مدت ها بود قصد سفر به شهر زیبای تبریز را با دوستم داشتیم، چرا که این یکی از مهم ترین شهر های ایران می باشد و شنیده بودیم ک این شهر به شهر بدون گدا معروف است به همین دلیل شروع به جمع آوری اطلاعات راجع به این شهر و تور تبریز در سایت های مختلف پرداختیم و بعد از کسب اطلاعات، تور تبریز را رزرو کردیم،

سفر به ازمیر

16 اسفند 1396

من و خانواده سال گذشته طی یک تصمیم ناگهانی با تور لحظه آخری به شهر ازمیر ترکیه سفر کردیم، سفر به ازمیر بسیار خاطره انگیز بود دو روز بعد از رزرو بلیط ها سفر ما آغاز شد پس یک پرواز حدوداٌ 3 ساعته به فرودگاه عدنان مندرس که در 18 کیلومتری شهر ازمیر قرار دارد رسیده و با ترانسفر هتل به محل اقامت خود رفتیم

سفر به ساموئی

15 اسفند 1396

از آن جایی که بهترین زمان سفر به ساموئی بهمن ماه هست، من تصمیم گرفتم به همراه همسرم یک سفر دو روزه به این جزیره زیبا و محسور کننده در کشور تایلند، داشته باشیم. پس به سرعت بلیط هواپیمای تهران- ساموئی را برای دهم بهمن تهیه کردم.

سفر به تفلیس

13 اسفند 1396

تابستان 96 بود که به همراه پدر مادرم تصمیم گرفتیم به یک مسافرت تفریحی بریم. به همین دلیل سفر به تفلیس را انتخاب و شروع به جمع آوری اطلاعات درباره این شهر کردیم.

سفر به استرالیا

9 اسفند 1396

نوروز پارسال بود که تصمیم گرفتم به کشور زیبا استرالیا سفر کنم و از جاذبه های این کشور بی همتا بازدید کنم. به همین منظور برای تهیه بلیط و رزرو هتل اقدام کردم و در روز پنجم عید با توراین کشور راهی سفر به استرالیا شدم.

سفر به آفریقا

7 اسفند 1396

در ادامه پارت اول سفر به آفریقا: صبح روز ششم سفر به آفریقا از پارک جنگلی به سمت شهر نایروبی حرکت کردیم و پس از حدود 5 ساعت به شهر رسیدیم و من پس از خداحافظی از گروه به هاستل بازگشتم و مشغول استراحت شدم صبح روز هفتم سفر به آفریقا شهر نایروبی را به مقصد جزیره زگبار ترک کردم

سفر به آفریقا

5 اسفند 1396

سفر به آفریقا از مدت ها پیش یکی از آرزوهای من بود. سال گذشته بالاخره تصمیم گرفتم تا سفر به آفریقا را آغار کنم و پس از تحقیقاتی که انجام دادم به این نتیجه رسیدم که بلیط خود را از هواپیمایی اتحاد که متعلق به کشور قطر است خریداری کنم از آن جایی که ویزای کشور های مقصد (کنیا، تانزانیا، اوگاندا) در فرودگاه صادر می شود نیازی به اقدام جهت دریافت ویزا نبود

سفر به بلاروس

2 اسفند 1396

مدت ها بود با دوستانم قصد داشتیم به یک کشور اروپایی سفر کنیم. یکی دوستان، بلاروس را پیشنهاد داد زیرا برادرش 2 سال پیش به این کشور سفر کرده بود و دوستم از برادرش شنیده بود که این شهر یکی از زیبا ترین شهر های اروپای مرکزی است. به همین دلیل شروع به جمع آوری اطلاعات راجع به این کشور و تور بلاروس در سایت های مختلف پرداختیم و بعد از کسب اطلاعات، تور بلاروس را رزرو کردیم، سرانجام روز هیجان انگیز سفر به بلاروس فرا رسید، من و دوستانم به فرودگاه امام خمینی رفتیم و پرواز ما تا فرودگاه بین المللی مینسک حدود

ادامه مطلب
تمامی فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است و کلیه حقوق برای تیم لحظه آخر محفوظ است