تور بالی

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.5 از 5 | از 1239 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

چرا تورهای بالی گران ترین تورهای شرق آسیا هستند؟

بالی یک جزیره کوچک زببا از بزرگ‌ترین مجمع الجزایر جهان است که طبیعی فوق‌العاده زیبا و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. در این جزیره هتل‌های فوق‌العاده لوکسی پیدا می‌شود که با ورود به آنها نمی‌خواهید به هیچ‌عنوان خارج شوید. تور بالی را باید یکی از گران‌ترین آفرهای شرق آسیا دانست. این گرانی دلایل زیادی دارد. برای مثال از آنجایی که پرواز مستقیمی از ایران به اندونزی انجام نمی‌شود؛ هزینه پرواز بسیار بالا خواهد شد. همچنین بیشتر گردشگران ترجیح می‌دهند در طول سفرشان به جزیره خدایان در یک هتل 5 ستاره uall اقامت کنند که این مساله هم هزینه‌های سفرتان را افزایش خواهد داد. دو دلیل اصلی گران‌تر بودن قیمت تور بالی نسبت به سایر مقاصد شرق آسیا را باید همین دو مساله دانست.

تور بالی

هیچ پرواز مستقیمی از تهران به بالی نمی رود!

باید بدانید که هیچ ایرلاین ایرانی برای مسیر تهران- اندونزی بلیط پرواز صادر نمی‌کند. بنابراین کسانی که قصد سفر به بالی یا هر مقصد دیگری در اندونزی را دارند، باید به سراغ ایرلاین‌های خارجی همچون ترکیش، سلام ایر، امارات و قطر بروند که البته سلام ایر از همه ارزان‌تر است. باید بدانید که همگی این پروازها یک یا دو بار توقف خواهد داشت. یکی از توقف‌ها حتما در کشوری که از هواپیمایی آن بلیط خود را تهیه کرده‌اید، است. برای مثال اگر بلیطتتان از ترکیش است؛ یک توقف در ترکیه خواهید داشت. پروازهای دو استاپه در شهر جاکارتا نیز توقف می‌کنند. پروازهایی یک استاپه حدود 20 میلیون تومان از پروازهای 2 استاپه گروان‌تر هستند.

قیمت تور بالی

هتل های کمتر از 5 ستاره را برای بالی انتخاب نکنید!

بالی یکی از آن مقاصدی است که انتخاب هتل در آن اهمیت زیادی دارد. ماهیت سفر به این جزیره تفریحی است و اکثر گردشگران ترجیح می‌دهند، هتل‌های 5 ستاره all و uall را برای اقامت انتخاب کنند تا نیازی نباشد زیاد از هتلشان خارج شوند و همه امکاناتی که می‌خواهند در دسترشان باشد. برخی از بهترین هتل‌های بالی به شرح زیر هستند:

  • هتل خصوصی جاماهال
  • هتل کومانکا در بیسما
  • ویلاهای سامایا بالی 
  • ویلاهای آلام اوبود
  • چدی در تانا گاژا
  • ویلاهای پانداواس

نکته مهم دیگری که درباره انتخاب هتل در بالی وجود دارد، انتخاب منطقه‌ای است که هتل در آن قرار دارد. هر منطقه در بالی برای سبک مخصوصی از سفر مناسب است. برای مثال اگر دوست دارید طبیعت‌گردی و جنگ‌گردی کنید، منطقه ابود می‌تواند جای مناسبی برای اقامت باشد. در صورتی که علاقه‌مند به تفریحات شبانه و سواحل شلوغ هستید، مناطق کوتا و سمینیاک بهترین گزینه‌ها هستند. اما اگر دوست دارید اطرافتان سواحل خلوت و بکرتر باشد، باید در منطقه نوسا دوا اقامت کنید که البته این منطقه نسبت به جاهای دیگر گران‌تر است.

تور لحظه آخری بالی

روی ارزان شدن تور جزیره بالی حساب نکنید

به‌طورکلی هزینه تور بالی به‌طورکلی بالاست. باید بدانید که امکان رزرو تور لحظه آخری بالی وجود ندارد زیرا برای سفر به اندونزی به ویزا نیاز خواهید داشت. برای گرفتن ویزا باید بلیط پرواز و واچر هتل خود را ارائه دهید. باید اجازه دهید پاسخ درخواست ویزایتان بیاید و بعد تور خود را رزرو کنید که این پروسه هم 15 تا 20 روز به طول خواهد انجامید. بنابراین نمی‌توان تور اندونزی لحظه آخری را رزرو نمایید. راه‌های دیگر هم برای سفر ارزان به بالی بسته است. پروازهای این مسیر همگی گران است و هتل‌های قیمت بالایی دارند و  آفرهای جزیره خدایان در همه ایام سال طرفدار دارند. بنابراین در هیچ کدام از روزهای سال نمی‌توانید تور ارزان بالی را پیدا کنید.

تور ارزان بالی

ویزای اندونزی را آنلاین بگیرید!

شما می‌توانید ویزای اندونزی را به صورت الکترونیکی رزرو کنید. کافی است مدارکی همچون پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار، عکس پرسونلی، فرم تکمیل شده سفارت، بلیط پرواز و واچر هتل را در سایت سفارت آپلود کنید. تنها نکته مهمی که باید بدانید این است که برای دریافت ویزای اندونزی باید هتل خود را به صورت قطعی رزرو کرده باشید.

اخذ آنلاین ویزای اندونزی

مزایای رزرو تور بالی از لحظه آخر

شما می‌توانید تور بالی را از بالای همین صفحه از وبسایت لحظه آخر رزرو نمایید. مزایای رزرو تور از لحظه آخر به شرح زیر است:

  • مشاوره رایگان قبل از سفر
  • پشتیبانی هنگام سفر
  • ارزان‌ترین قیمت بازار
  • امکان مقایسه تورهای متنوع از آژانس‌های گردشگری مختلف

سوالات متداول

نظرات کاربران

  1. فاطمه جعفری فاطمه جعفری 1402/04/26
    0 نفر پسندیدند
    دلیل اختلاف قیمت تورهای مشابه بالی چیه؟
  2. فاطمه جعفری لحظه آخر 1402/04/26
    0 نفر پسندیدند
    سلام فاطمه عزیز. دلیل اختلاف قیمت در تورهای مشابه بالی ناشی از مزایای آژانس‌ها و کارگزاران تور بالی و تفاوت در خدمات ارائه شده در این تورها می‌باشد. به عنوان مثال، یک پکیج تور بالی شامل ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 3 ستاره و تور لیدر فارسی زبان است. اما در یک پکیج دیگر، خدمات تور بالی شامل ویزا، بیمه مسافرتی، بلیط رفت و برگشت، رزرو هتل 4 ستاره، تور لیدر فارسی زبان، راهنمای محلی، ترانسفر فرودگاهی، پرداخت عوارض خروج از کشور و... است که بنابراین، هزینه این پکیج نسبت به پکیج قبلی بیشتر است.
  3. هانیه هانیه 1397/04/04
    19 نفر پسندیدند
    هرچند که کشور اندونزی خیلی هیجان نداره رفتنش و باحال نیست ولی مهم اینه که یه جزیره زیبا توش داره که اصن همه انرژی های بدت رو ازت میگیره. جزیره بالی رو من رفتم و کلی اطلاعات ازش به دست آوردم و گفتم بیام اینجا بگم شاید استفاده کسی شد. ما با تور اندونزی رفتیم به جزیره بالی و اگه بخوام از جذابیت های اندونزی بگم راستش از مردمش و کشورش هیچی نمیتونم بگم اما میتونم بگم طبیعت زیبا و بکری که داره ارزش رفتن رو داره بخصوص برای طبیعت دوستا. این جزیره رو اونجا همه بهش میگفتن جزیره خدایان و اگه میتونستی بالاترین نقطه رو انتخاب کنی و بری اونجا قشنگ میتونستی ببینی دو اقیانوس آرام و هند رو بهم پیوند داده. اگه به من بود و کار و زندگی نداشتم حتمن تصمیم میگرفتم به این جزیره برم باقی عمرم رو زندگی کنم و از سکوت و زیبایی و آرامشش نهایت لذت رو ببرم. راه های پیچ در پیچش و طبیعت سبزی که تو کل جزیره هست بهت حس شادابی میداد انگار منی که 40 سالمه رفتم اونجا حس یه پسر 25 ساله رو داشتم. اصن دلم جوون شده بود و انگار ریه هام داشتن نفس میکشیدن. من که خیلی دوس داشتم حالا شما هم برید امیدوارم خوشتون بیاد.