تور قبرس اروپایی

0 تور از 0 آژانس
امتیاز 4.1 از 5 | از 1150 کاربر

متاسفانه در حال حاضر در این مسیر تور فعالی وجود ندارد

در ادامه صفحه تور قبرس اروپایی می توانید لیستی از به روز ترین تورهای قبرس اروپایی آژانس های مسافرتی با ایرلاین های مختلف، همینطور تعداد شب متفاوت را مشاهده فرمایید. نرخ تمامي تور ها به صورت روزانه بررسي مي شود همچنین جهت دریافت نرخ تور دلخواه خود می توانید با آژانس های مسافرتی فعال در وب سایت لحظه آخر تماس حاصل فرمایید.

قبرس کشوری است در میان آب های اقیانوس مدیترانه که سومین جزیره بزرگ مدیترانه بوده و به دو دسته یونانی نشین یا قبرس اروپایی ( قبرس جنوبی ) و قبرس ترک نشین یا قبرس شمالی تقسیم شده است. قبرس اروپایی که در جنوب این کشور جزیره ای واقع است و 70 درصد آن را تشکیل می دهد، جزء اتحادیه اروپا و عضو پیمان شینگن بوده و حدودا از نیمه پایانی سال 2012، قبرس ریاست اتحادیه اروپا را در اختیار دارد. قبرس اروپایی که دارای سواحل زیبا، پارک های آبی و مناطق کوهستانی زیبا می باشد، بسیار مورد توجه گردشگران تور قبرس اروپایی قرار می گیرد. این کشور از شهر های نیکوزیا، لارناکا، لیماسل و پافوس تشکیل شده است، اگر از گردشگران تور قبرس اروپایی هستید، با لحظه آخر همراه باشید تا در ادامه اطلاعات مختصری درباره هر یک از این شهر ها در اختیارتان قرار دهیم.
o نیکوزیا پایتخت سیاسی قبرس
• مساحت: 111 کیلو متر مربع • ارتفاع: 722 متر • جمعیت: تا سال 2009، 398293 نفر • اقلیم آب و هوایی: گرمسیری و نیمه خشک
o لارناکا قطب گردشگری قبرس
• جمعیت: تا سال 2015، 144200 نفر
o لیماسول بزرگ ترین شهر قبرس
• جمعیت: 250000 نفر
o پافوس شهر توریستی و ارزان
• جمعیت: 27660
طبق اطلاعاتی که درباره شهر های این کشور در اختیارتان قرار دهیم مشخص می شود که شهر های مناسب برای گردشگران تور قبرس اروپایی پافوس و لارناکا می باشند. مردم قبرس اروپایی دو زبانه هستند و هم به زبان یونانی و هم به زبان انگلیسی سخن می گویند و اغلب این موضوع برای گردشگران تور قبرس اروپایی جذاب بوده است. قبرس اروپایی با دارا بودن تاریخ کهن، فرهنگ غنی، جامعه امن و قانونمند محیطی مناسب برای گردشگران تور قبرس اروپایی می باشد. قبرس اروپایی به طور کلی دارای آب و هوای مطلوب تری نسبت به دیگر کشور های اروپایی است و بیشتر روز های سال در این منطقه آفتابی است که این امر محدودیت زمان سفر را برای گردشگران تور قبرس اروپایی از میان برده است.

تا کنون هیچ نظری ثبت نشده است